#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti-5 : Paralel Odalar Teorisi || Ayşenur Nazlı

26 Ocak 2018 Cuma

Okudum Bitti-5 : Paralel Odalar Teorisi || Ayşenur Nazlı




                Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı yazarını ve yazım aşamasını takip ettiğim, Wattpad güzellerinden. Tabusal Teoriler serisinin ilk kitabı. Wattpad üzerinden kitap okumayı sevmiyorum. Çok az şeye göz attım Paralel Odalar Teorisi de onlardan biriydi. Basılı olarak okumak mutlu etti beni. Kapağı da iç tasarımı da çok tatlı. 

         Eğlenceli, keyifle okunan tatlı bir kitap olmuş. Bilindik olaylar, sıradan gibi görünen karakterlerle çok hoş bir hikaye çıkarmış ortaya sevgili Ayşenur Nazlı. 

       Ev arkadaşlarıyla sorunlar yaşayan ve acilen kalacak bir yere ihtiyacı olan Nihan ve maddi sebeplerden dolayı ev arkadaşı arayan Teoman'ın yolları Nihan'ın tuttuğunu koparan tavrı sayesinde kesişir. Koydukları katı kurallarla ev arkadaşı olmaya karar verirler. Böylece adım adım güzel bir bağ kurulur aralarında. Bu arada ikisi de Kayseri'de üniversite öğrencisi.


       Nihan'ı elbette daha çok sevdim kitap kurdu, sağlam karakterli, kahve tutkunu... Çok güzel dövmeleri de var. Hem dağınıklığın da bir düzeni olduğunu savunan, bilen herkesi zaten özellikle severim. Teoman'ı ise başlarda pek bir sevemedim ama sevilecek tarafları da yok değil. Bu arada Nihan yüzünden ders çalışır gibi MBTI, INTJ, ESTJ nedir diye bakındım. :) Okurken de anlaşılıyor da yine de merak işte. 




''Saatler, zamanı temsil eden sahtekarlardır. Ama yine de saatleri severim. İçindeki o uyumla dönen çarkları ve tik-tak seslerini.''



'' 'Niye beni aramıyorsun köpek?!'
   'Hayvanın ne suçu var anne ya?' Suçu tek başıma üstlenirdim, sorun değildi; ama insanlara hakaret edilirken masum hayvanların kullanılmasını istemezdim.''



'' 'Sırada ne var?' diye sordum.
   'Başlangıç,' dedi. 'Ya da kaos.'
    Zaten her şeyin başlangıcında da kaos yok muydu?' ''



EPHESUS YAYINLARI

474 Sayfa
2017

4 yorum: