#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 116: Sus ve Bana Aşkı Anlat || Ömer Faruk Kaya

16 Eylül 2017 Cumartesi

Okudum Bitti - 116: Sus ve Bana Aşkı Anlat || Ömer Faruk Kaya





           Şiir seven herkese özellikle merhaba. Sus ve Bana Aşkı Anlat geçen ayın şiir kitabıydı. Her ay şiir okuma sözümü tutmaya çalışıyorum. Mum ve amatör şiir sever olarak kapağı ısrarla oku beni, dedi. :) Bütün şiirler tasavvuf ağırlıklı değil, her konuda güzelliklerle dolu. Umduğumdan da çok sevdim. Sadece şiir de değil söz ve denemeler de var.

          Birkaç örnek paylaşıp kaçıyorum. Hem iç tasarımını, hem kapağını, hem içeriğini çok sevdim.




ARAF

Susmak
Ya bir şeyleri kaybetmenin ertesi
Ya bir şeyleri bulma arefesi


ŞİİR GİBİ SEVDİM

Şimdi sen kim bilir hangi peronda beklemiyorsun beni
Oysa ben yetişemeyeceğimi bile bile
Koştum uzaklaşan tüm otobüslerin ardından
Saatlerce bir başıma bekledim
Bilmediğim bütün otogarlarda

Yanlış adreste miyim yoksa?
Söyle ne olur
Şimdi sen,
Hangi kitabın kaçıncı sayfasındasın
Ben seni şiir gibi sevdim...


VAZGEÇ

Öğrendim ki;
Mutsuz olmaktan vazgeçmeden
Mutlu olamıyor insan.


DOKUN YETER

Yağmurun yağdığını görmenize gerek yoktur
O huzuru hissedebilmek için
Çatıya dokunuşunu duyduktan sonra.
Hani diyorum, sen gel gönlüme dokun yeter
Ben seni görmeden de severim...


SENİ SEVMEK

Seni sevmek;
Öleceğini bile bile yaşamak gibi...


İYİ NİYET İSRAFI

İyi niyetin bile fazlası israftır...


ÇOCUKÇA ÖZLEM

Şimdilerde olur olmadık yerde gelirsin aklıma anne
Kimin aklına gelir ki bir çamaşır makinesinin sesinde aklıma düşeceğin

Sanki o makinenin içinde ben dönerim de öyle sıkar unufak eder beni

Ve sonra bırakır banyonun önündeki paspasın üzerine üç beş yaşıma döndürdüğü bedenimi

Sen merdaneli makineyle cebelleşirken ben yine uyur kalırım oracıkta seni beklerken

Ve sonra balkonda mandal sıkıştırırım ellerine minicik ellerimle

İşte böyle apansız ve zamanlı zamansız düşersin aklıma şimdilerde 
Bunun adı hasret olmalı özlem olmalı
Evet, anne ellerini özlüyorum ve dizlerini özlüyorum anne

Hani küçükken başımı koyup en güzel düşlerimi kurduğum dizlerin
Yıllar birçok şeyi alıp götürdü belki
Ama hâlâ saçlarımda duruyor parmak izlerin...

Bilir misiniz?
Yaşa bakmaz bu meret
Annesi ölen her çocuk öksüz kalır.



UYANIŞ YAYINEVİ

1. Baskı Haziran 2016
192 Sayfa



             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder