#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 112: Sevdiğim İkinci Kadınsın Sen || Ceyhun Yılmaz

12 Eylül 2017 Salı

Okudum Bitti- 112: Sevdiğim İkinci Kadınsın Sen || Ceyhun Yılmaz






            Şiir seven herkese merhaba. Günün ilk kitabı geçen aylarda okuduklarımdan. Ceyhun Yılmaz 'ı yıllar yıllar önce radyoda dinler, acaba nasıl bir tip diye merak ederdim. Yıllar geçti farklı farklı şekillerde çıktı karşımıza Ceyhun Yılmaz. Benim için nostalji etkili bir okuma oldu. Bu kitaptakilerden daha güzel şiirlerini de okudum. 

          Kitabın kapağına da bayıldım. Ayrıca geliri de Lösev'e bağışlanmış. Birkaç örnek paylaşayım. Şiir tadında geçsin geceniz.


ESKİ SEVGİLİ

Hani böyle pastel renkli
Buğulu gibi hatırlanan
Eski Türk filmlerinin eski kıyafetleri gibi
Güzel ama giysen olmaz şimdi
Eski sevgililer
Kolay kaybolmaz
Eski Türk filmleri gibi
Çok güzel görünür ama
Şimdi olmaz



ZAMANSIZSIN 

Her sabah yüzümü yıkıyorum yokluğunla
Kalbim buruş buruş
Aynaya bakıyorum, yine sensizim
Bakışlarımdaki seni görmeyi
Ne kadar özlüyorum
O kadar zamandır yoksun ki
Var mıydın hiç
Soruyorum etrafıma
Beni seninle hatırlayanlara
Kimse tanımıyor seni
Unuttular tabii
Her sabah vermediler suyunu
Kuruttular tabii
En kötüsü, en düşmanı
Zaman
Ne kadar tutunsam
Tutamam
Kaçıp gidiyor elimden



Şimdi 18:50
Bakıyorum penceremden
Üsküdar'dan geçen bir vapurun camına vuran güneş
Gözümü alıyor
Kalbimden geçen bakışlarına
Denk gelmedi hiç gülümsemen
Tam üzülecek gibi oluyorum
Olmadığın yerlere bakmak
Alışkanlığımdır benim
Vazgeçiyorum seni unutmaktan
18:51



SINAV

Çocukken ışık açık uyurdum
Şimdi soran olursa
Açık unuttum diyorum
Karanlıktan korkuttular bizi hep
Göremedik... Güvendik... Oysa
Tüm tuzaklar aydınlıktaydı
Hayatı anlattılar bize
Öğrendik
Ama dersler
Hep gündüz
Tüm sınavlar geceydi



PARANTEZ YAYINLARI

12. Baskı Nisan 2015
64 Sayfa





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder