#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti-37 : Dönüş Yok || Aslıhan Yayla

23 Mart 2017 Perşembe

Okudum Bitti-37 : Dönüş Yok || Aslıhan Yayla




        Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı sosyal medyadan aşina olduğum bir ismin, Aslıhan Yayla 'nın kitabı Dönüş Yok.

      Bu ay içinde Türk yazarlara ağırlık vermeye karar verdiğim için, elime geçince  ilk yarım kitabımı bitirir bitirmez başladım ve bir oturuşta okuyup bitirdim. Bolca karşılıklı konuşma, aralarda da günlüğe alınmış iç döküşlerle bezeli akıcı bir kitap olmuş. Aslında biraz daha detaylandırılabilirdi, çabucak bitti. Bir de kitapta biraz yazım hataları vardı. Onun dışında çiçeği burnunda yazarımızın anlatımını sevdim. Umarım başka kitaplarını da okumak nasip olur. 


        Öykü kardeşini öldürme suçundan hüküm giyer. Güvendiği , sevdiği herkesin ihanetiyle sarsılır. Hapis yattığı uzun yıllar boyunca sıkı intikam planları yapar. Ve onun özgürlüğü düşmanları için hiç de iyi olmaz. Ne yapacak, nasıl yapacak derken, biraz daha okuyayım bırakır yatarım diye diye bitirdim. Biraz dediğim gibi hızlı geçilmişti ama acımasız bir intikam filmi tadındaydı. Hak vermedim dersem yalan olur.

     Biraz Kill Bill biraz Punisher (Cezalandırıcı) eser miktar da  ve Yakışıklı Johnny tadındaydı. 





... Düşmanını seçemezsin. Ve beklemediğin bir anda yapılan saldırıya karşı koyamazsın. Bir söz var bununla ilişkili. Mario Puzo'nun kitabından ama aslen bir Çin atasözü olarak tarihe geçmiş bir cümle! 
''Dostuna yakın ol ama düşmanına daha yakın.''
  Bu benim hayat felsefem. Bu cümlenin her bir kelimesinin hakkını vereceğim.



...Artık beni yaralayabilecek hiçbir şey kalmadı.



... Ben bir yaşayan ölüyüm sadece hareket ediyor, yemek yiyor, uyuyup insan öldürüyorum. İntikam beni yaşatan tek şey!



... Çekmeyen insan bilemez senin ne yaşadığını... Dost bildiklerin sırtında bir yara açar ve o yaraya dokunabilmeye onu iyileştirebilmeye ne kadar çabalasan da o yara da ha çok kana bürünür. İhanet sizce nedir? Tolkien'ın bir sözü var aklımda dönüp dolaşan... Der ki, ''Yol karardığında elveda diyen kişi haindir!''




MARTI YAYINLARI

1. Baskı Mart 2017
272 Sayfa



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder