#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti-100: Anarşi || Megan De Vos

17 Eylül 2016 Cumartesi

Okudum Bitti-100: Anarşi || Megan De Vos




                   Herkese merhaba. Gecenin kitabı Anarşi. Sürpriz yapbozu gördüğümden beri merak ediyordum. Sevdiğim bir kitap arkadaşım da önerince daha fazla bekletmeden başladım, severek okudum. Devamını da okumak isterim. Serileri biriktirip okumak bu yüzden daha güzel oluyor. Kitap görsel olarak şahane. Cildi, kapağı, iç kısımdaki harita baskısı çok güzel.


               Öyle aşırı yüksek tempolu değildi, çok heyecanlı yerde bitmedi de ; ama güzeldi. Distopyaya yeni başlayanlar için daha zevkli gelecektir. 


                  Dünya alt üst olmuş, savaşlarla her şey tükenmiş durumdadır. Kalan insanlar da hayatta kalmak için mücadele içindedirler. Kamplara bölünmüş, birbirlerine düşman olarak yaşamaktadırlar. Düşman kamplara baskınlar düzenleyip, acımadan birbirlerini öldürürler. İşte böyle bir baskında Kara Kanat lideri Hayden , Gri Taş liderinin kızı Grace 'e yakalanır. Böylece ilk karşılaşma yaşanmış olur. :)  Bu ve bundan sonraki olaylar hem Grace 'in hem Hayden'in ağzından anlatılıyor. Distopya ama aşk kısmı daha ağır basan  bir distopyaydı. 





... Herkes bölünmüş haldeydi ve kimse kendi kampı dışındakilere güvenmiyordu. İşler böyle yürüyordu, sadece kendi kampınızı savunuyordunuz, o kadar. Bir şeye ihtiyacınız olduğunda ya çalar ya da çöpleri karıştırmak için şehre gitmeyi göze alırdınız. Hayatta kalmak için çalar, sinsice sokulur, yalan söyler ve savaşırdınız. Ya bunları yapar ya da ölürdünüz.



... ''Keşke hatırlayabilseydim,'' diye itirafta bulundu. ''Dünya paramparça olmadan önce her şeyin nasıl olduğunu bilmek isterdim.''

''Belki de bilmemen daha iyi. Böylece nelerden mahrum kaldığını da bilemezsin.''




... Dünya yanıp kül olmuş, ülkelerle şehirler dağılmıştı. Geriye hayatta kalan ve devam etmek için savaşan bir grup insan kalmıştı.




... Buraya geldiğimizden beri Hayden ilk defa gerçek bir kahkahayla güldü, Dax'in bir yudum daha alışını izlerken yüzünde bir sırıtış belirdi. Yanaklarındaki gamzeler ortaya çıktı ve bir anlığına, gülümsediğinde ne kadar güzel göründüğünü düşünerek büyülendim. Keşke daha fazla gülümseseydi.




... Ne kadar çok insana önem verirsen, o kadar zayıf olursun.





MARTI YAYINLARI

Çeviren:  Elif Subaş- Tuba Özkat
Haziran 2016
352 Sayfa




                         

3 yorum:

  1. Distopya severim buna da bir bakayım. Bir şey soracağım takma adınızı görünce aklıma geldi, vikitapta aktif miydiniz? Sanki orada gördüm sizi 😄. Bu arada bu yüz kitap bu sene içindeyse mükemmel bir rakam😄.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu senelik okuduklarım bunlar. Vikitap kullanıyordum ama yavaşlığı, teknik sorunları bezdirdi. Goodreads kullanıyorum artık. Çok teşekkür ederim.😊

      Sil
    2. Vayy, demek doğru hatırlıyorum. Orada da takip ediyordum sanırım, yine yüksek bir okuma sayınız vardı, aklımda kalmış 😄.

      Sil