#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti -43 : The Originals | Anlatılmamış Hikaye : Düşüş || Julie Plec

20 Nisan 2016 Çarşamba

Okudum Bitti -43 : The Originals | Anlatılmamış Hikaye : Düşüş || Julie Plec





                                Herkese merhaba. İlk kitabın hemen ardından ikinci kitabı da okuyup bitirdim. Yükseliş yazım burada

                İlk kitapta cadıların çıkardığı kasırga yüzünden yerle bir olan  New Orleans 'ta uzun zaman geçmiştir , 44 yıl. Cadılar bataklığa çekilmiş kurtadamlar ortadan kaybolmuştur. Şehrin kralı olup, sevdiği kadınla birlikte hüküm sürmek isteyen Klaus cadılardan biriyle ölümcül bir antlaşma yapar ve işler hiç ummadığı kadar çığırından çıkar. Cadının hain planı yüzünden kan gövdeyi götürür. 


              İlk kitabı da sevmiştim, bu kitap da çok güzeldi. Bitmesin istedim ama bitti. Üstelik seriye başlarken bu kadar seveceğimi ummuyordum. Klaus 'un aşkına bağlılığı güzel de olsa çok sinir oldum. Benim gönlüm Elijah 'tan yana. :)







... '' Öbür Taraf'ta gördüklerini hatırlıyor musun?''
''Karanlıktı...'' diye cevap verdi Vivianne.  
''Pek bir şey hatırlamıyorum aslında. Bir tek hiç bitmeyecekmiş gibi geldiğini ve orada kaldığım süre boyunca ağabeyini özlediğimi anımsıyorum. Her an, her saniye, onu yeniden görebilmeyi dilediğimi...''



... Klaus her türlü büyünün mutlaka bir bedeli olduğunu biliyordu. Diriliş büyüsünün de bedeli çok ağırdı.



... ''Karanlık her zaman canavarlarla doluydu.''



... ''Ödediğimiz her bedele değdi.''



...''  Hafıza ilginç bir şeydir,'' diye karşılık verdi Elijah. Buna defalarca şahit olmuştu. Nesiller boyunca unutulmayan kinler ve hemen ertesi gün unutulan iyilikler vardı.




GO! KİTAP

Çeviren: Ebru Sürmeli
2016
280 Sayfa







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder