#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti -4 : Bunu Sen İstedin || Vefa Enver

10 Ocak 2014 Cuma

Okudum Bitti -4 : Bunu Sen İstedin || Vefa Enver

 

                                 İlk kitap biter bitmez dediğim gibi hemen ikincisine başladım , aynı hızla ,daha da keyif alarak okudum. İlk kitabın yorumunda favori çiftim kesinlikle Sibel ve Baran değil  demiştim (burada) , bu kitapta onlara daha çok ısınmama rağmen yine de favori çiftim değiller :) 


                                Seri kitapları , böyle peş peşe okumak çok keyifli oluyor. Hatta üçüncü kitap da biraz önce bitti , hızımı alamadım , yakında başka bir Vefa Enver kitabı okumalıyım , çok sevdim. Çok şeker. Ben sanırım fazla sulu gözlüyüm , ya da ağlak bir romantiğim :)) bu kitapta da gözlerim doldu.


                               Sibel ile Baran 'ın düğünleriyle başlayan karmaşa dolu , bir o kadar da eğlenceli ve aşk dolu evliliklerini okurken hem kızdım hem eğlendim. Zengin , doğulu , yakışıklı , modern ağalar bir dönem epey revaçtaydı dizilerde. Pek dizi izlemesem de , karakterle pek örtüşmese de Özcan Deniz 'i görerek okudum ben Baran ' ı :) Bütün karakterlerimizi aşkları , gelecekleri uğruna vermeleri gereken sınavları bekliyor. Ayrı dünyalar arası hızlı yolculuklar yapıp , kim ne yaşayacak , acaba  ne olacak diye değil de, nasıl olacak  sabırsızlıkla okudum. Aslı ile  Hakan ' ı çok seviyorum. Hatta karar verdim , favori çiftim ilan ediyorum onları. Nazlı ile Kadir ise ikinci Sibel ve Baran olacaklar. Bu eğlenceden mahrum kalmayayım diyorsanız , okuyun derim. :) Üstelik serinin kapakları da şahane .



... Sibel 'in içinde bir ürperti oluşmuştu. Belki sabah serinliğiydi. Ne de olsa sonbahar gelmişti artık. Ama belki de yitip giden duyguların ezikliğiydi hissettiği. Tek bildiği içinde doldurulması çok büyük bir boşluk vardı. Günleri herkesten , her şeyden uzakta geçip giderken , tek düşünebildiği Baran'ın ona yaptığı tüm kötülükleri hafızasında ilk günkü kadar taze tutmak ve öfkesine tutunarak ayakta kalmaktı.


... ''Bu doğru değil . Keşke ben de senin kadar şanslı olsam. Yani Hakan harika bir erkek , ama ben harika bir kadın değilim.'' derken omuzları düşmüş, güvensizlik yüzünü kaplamıştı. '' Sanki o Ken ve bir Barbie ile birlikte olması gerek. Sema gibi... Bense Barbie 'nin kopyası olmaya çalışan Cindy 'den farksızım. ''


... Can çoktan kalmış , hazırlanmaya başlamıştı. '' Ahu hayatım sana karşı sonsuz sabrımın tükenmemesi için arada senden uzaklaşıp , kendimi şarj etmem gerekiyor. Hemen savaş baltalarını çıkarıp , beni düşman ilan etmene gerek yok. ''





                                         
                                           EPHESUS YAYINLARI

                                                  2. BASKI
                                                 EKİM 2013
                                                 440 SAYFA

                                    
                               Satın almak için : KİTAP SİHİRBAZI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder