#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : İlk Defa | Cora Carmack || ALINTILAR || Konuşan Kitaplar

19 Ocak 2014 Pazar

İlk Defa | Cora Carmack || ALINTILAR || Konuşan Kitaplar



                   Konuşan Kitaplar ile 2014 tur aktivitelerimize Cora Carmack 'ın yazdığı Pena Yayınları 'ndan sıcağı sıcağına çıkan İlk Defa ile başlıyoruz. Çok beğenerek , gülerek okuduğum kitabın yorumu da yakında blogda.


        Bu günlük alıntılarımla baş başa bırakıyorum sizi...




... Onu o sırada fark ettim.
    Şey , aslında teknik olarak ilk önce kitabını fark ettim.
    Ve çenemi kapalı tutamadım. '' Eğer bu bir kız tavlama yöntemiyse , daha kalabalık bir bölüme geçmeni öneririm. ''
     Başını kitabından kaldırıp bana baktığında birden inanması güç bir şey oldu. Hiç şüphesiz bu gece gördüğüm en çekici adamdı ; kristal mavisi gözlerinin üstüne düşen sarı saçları, ona dağ adamına benzemeden erkeksi bir görünüm kazandırmayı başaran kirli sakalı ve meleklere şarkkı söyletebilecek bir yüzü vardı.



...   Çıldırmak üzereydim. Hatta klinik vaka olmuştum.
      '' Romeo ve Juliet hayranı olduğunu söyleme sakın ? ''
      İşte bu . Bu üzerinde tartışabileceğim bir konuydu.
      '' Aslına bakarsan Othello. Favorim o.''
      '' Ah . Beyaz tenli, güzel Desdemona. Lekesiz ve sadık.''
     


...  '' Ben , şey... '' Düşüncelerimi toparlamaya çalıştım.  '' Mantık ve tutkunun yan yana olmasından hoşlanıyorum.'' 
      '' Ben tutkunun hayranıyım, şahsen, '' dedikten sonra bakışlarıyla beni baştan aşağı süzdü. Omurgamın tenimin dışına fırlayacakmışçasına karıncalandığını hissettim.


 
... '' Davet mi bekliyorsun? '' diye sordum, kapının dışında dikilen Garrick 'i süzerek. '' Bana bir vampir olduğunu söyleyeceğin bölüm mü geldi ?'' 


... Eğer hemen bir şey  yapmazsam kalbim göğüs kafesimden kaçmanın bir yolunu bulacak gibi duruyordu. Tehlikeli bölgedeydim. İçimde şaha kalkmış bir şeyler vardı. Çekimden öte, bakışları, bedeni ve aksanıyla ilgili tutkumdan öte, tehlikeli bir şeyler.



... Her şey karmakarışıktı.
    Nasıl olup da bir şeyi bu kadar çok isteyebiliyor ama aynı zamanda hiç istemeyebiliyodum.


... Birkaç saniye arkasında durdum. Ona bu adar yakın olmak beni etkilemişti. Gerçekten de bir zehir gibiydi. Onu kokusunu içime çektiğim anda kurduğum tüm koruma duvarlarının yıkıldığını hissedebiliyordum.



... Gözlerimi kırpıştırdım. Sonra yeniden kırpıştırdım.
 Saniyeler içinde o kadar çok sayıda duyguyu yaşamıştım ki gözlerimi kırpıştırıp durdum. Şok, inanamama , heyecan, korku, arzu, belirsizlik ve en sonunda bir şeyde karar kıldım ... Adı konulamayacak kadar büyük bir şeydi bu. İçimde bir galaksi vardı ; karmaşık ve sonsuz ve mucizevi ve kırılgan. Ve ortada da güneşim duruyordu. Garrick. Aşk. Artık bu iki kelime benim için eşanlamlıydı...





Ön Okuma ve Trailer için buraya ,

Tuğçe'nin Kitaplığı 'nın yorumu için oraya ,

Küçük Kız 'ın yorumu için şuraya  uğraamayı unutmayın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder