#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti :80- Otlakçı - Memduh Şevket Esendal

22 Eylül 2012 Cumartesi

Okudum Bitti :80- Otlakçı - Memduh Şevket Esendal


Bu listemde hikaye ağırlıklı okuduğumu ,biraz kolaya kaçtığımı söylemiştim ama pişman değilim.Zaten hikaye okumaya da bayılırım.Bu kitabı sanırım ilkokul yıllarımda okumuş,biraz sıkılıp zoraki bitirmiştim.Ozamandan beri kitaplığımda duruyor zaten çok çok eski bir basım.Nerdeyse annem kadar Ocak 1958 basımı.Oldukça yıpranmış,buram buram eski kitap kokuyor.Böyle okumak daha bir zevkli oldu.Aradan geçen onca zamandan sonra şimdi okurken hiç zorlanmadım tam tersine çok beğendim.Her tür insana, yani toplumun değişik kesimlerinden insanlara dair değişik hikayeler okumuş oldum.Yazarın dili çok kibar çok yumuşak geldi , hikayeler öyle olmasa bile anlatımının güzelliğinden okurken büyük keyif aldım.Hikaye severler hala okumadıysanız okuyun derim.

Kitapta bulunan hikayeler şunlar;

Gençlik
Kayışı Çeken
Arabacı Ali
Bir Eğlenti
Otlakçı
Döğüş
Mülazahat Hanesi
Köye Düşmüş
Bir Kadının Mektubu
İki Kadın
Pazarlık
İki Ana İki Kız
Türbe
Haydar Beyin Sakalı
Söylüyor
Deli
Yirmi Kuruş
Bildim
Seni Kahve Paklar
Ev Ona Yakıştı
Asılsız Bir Sözün Esası
Eşek
Hastanenin Yemek Tablası
Düğün Dönüşü
İşin Bitti


                Herkese keyifli okumalar.Ben hikaye okumaya devam edeyim birsüre daha.Adam Blake Onlar'ı okuyacaktım elimde olmayan sebeplerden dolayı kitabımdan birsüreliğine ayrı kaldım.:)

4 yorum:

  1. eski kitapları hep sevmişimdir zaten:)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar hızlı okuyosun. ben hala kelebeki okuyorum:))aman maşallah diyim kitap okuma hızına ve zevkine nazar değmesin:))

    YanıtlaSil