#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Markafoni'den Twigy Alışverişim (Alamayışım)

15 Eylül 2012 Cumartesi

Markafoni'den Twigy Alışverişim (Alamayışım)



Markafoni'yi defterden resmen silmiş bulunuyorum zira kendilerine çok kızdım.Twigy kampanyasından kuzenim ve küçük prensesine hediye terlikler aldım ,giderken götürürler kışa hazır olsun diye:) Küçük prenses sevinsin diye söyledim üstelik ,İlk  görünen teslim süresinde göndermediler , sonrada gönderemiyoruz diye iptal ettiler.Bu arada 60 tl ve üzeri 20 tl hediye çekim vardı.Siparişimin yarısını iptal edip çekin 8 tl kadarını hesabıma yüklemişler nekadar düşünceliler.Bu arada o kocaman çeki kullanmam için yine 60 tl harcamam lazımmış. Aynen duygularımı kendilerine de ilettim mail yoluyla.Bütün problemli alışverişlerim hep Markafoni'den oldu, mutfak grubu ürünlerden de birşeyler almıştım yarısı kırık gelmişti hepsini iade etmiştim.Bir daha mı tövbe...

14 yorum:

  1. İnternet alışverişlerini bu sebepler yüzünden sevmiyorum bence. Sadece markafoni değil, bir çok sitede bu tarz sorunlar çıkabiliyor.:(

    En iyisi klasik usul, gidip almak sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heryerde herşey herzaman bulunmuyor.Limango'da Vipdukkan'da,Trendyol'da böyle sorunlar yaşamadım.

      Sil
  2. haklısın geçen gin limangodan ayakkabı aldık olmadı
    kargoyu birde gelip evden aldılar
    yinede bnede daha internet alışverişine tam alışamadım
    hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seviyorum özellikle kitap alışverişini:) Size de hayırlı günler;)

      Sil
  3. markafonide iyice sorunlu olmaya başladı, sana alışveriş çok sağlıklı olmuyor malesef.

    YanıtlaSil
  4. Ben hala netten alışveriş yapmaya cesaret edemeyenlerdenim:)
    Geçmiş olsun canım^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşkler canım,özlemişim yorumlarını görmeyi,bloguma yazmayı:)

      Sil
  5. Markafoni ile ilgili benim de boyle bir problemim oldu bir dsha almiyorum birsey orafan

    YanıtlaSil
  6. Öff pöff alsan bi dert,almasan bi dert..:(

    YanıtlaSil