#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Eurovision hakkında ...

27 Mayıs 2012 Pazar

Eurovision hakkında ...

                     
                         Dandik  Siyasi Şarkı yarışması hersene az da olsa gündeme oturuyor ve hersene ben de aynı şeyleri düşünüyorum.Düşünüyorum düşünüyorum da bu kadar güzel ifade etme fırsatım olmamıştı.Yazısını okuyunca paylaşma izni istedim Tülay Hanım'da kırmadı beni ,tşkler:)
                        Bu ve benzer birsürü güzel yazısını,fikrini okumak isterseniz buyrun
Tülay Gürdal Hanım'ın sitesine.

Bu  da güzel yazısından alıntılar:

Bugün yazılı basın, konu hakkında önce bizim için "Can Bonomo'nun müthiş performansı" diye başlık atmış.. (Ki bunun neresi başarıysa?!)

Öte yandan çarpıcı olan ise;


"Rusya'yı temsil eden Rus ninelerin performansı!"... demiş.

Valla... bence Rusya, Batı'ya bizim deyimimizle osmanlı tokadı indirmiş... :)


      Yazının devamı için:

http://www.tulaygurdal.com/2012/05/ruhum-ezildi.html

6 yorum:

  1. Eskiden oturur izlerdim. daha sonra şarkı yarışmasından çok politik bir oyuna döndüğünü far edince izlemeyi bıraktım. hadisenin klibini de geçen sene yeğenimin okul servisinde izledim. İzlemeyerek hayatımda bir şeylerin eksildiğini de düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Eurovision hakkinda hic yorum yapamiyacagim...tek yazmak istemem almanyada (ve bence bir cok baska avrupa ülkelerdede) hic populär olmamasi, türkiyede duydugu ilgi ve alakayi kesinlikle buralarda görmüyor, sahsen hic dün aksam bakan kisiyide tanimiyorum buralarda, ama türkiyede tüm tanidiklarim izlemis : )

    YanıtlaSil
  3. Ben Tülay hanımın blogunu da okudum, hatta üşenmedim kendi fikirlerimi de yazdım. Viva'nın yazdıklarına katılıyorum, sorun bu yarışmanın siyasi olmasından ziyade, Türkiye olarak bu yarışmaya gerektiğinden fazla ehemmiyet vermemizde.

    YanıtlaSil
  4. Bu yıl bir ilk yaptım ve bu gereksiz heyecanlı, sonucu baştan belli yarışmayı izlemedim !

    YanıtlaSil
  5. Yıllar önce bu dediğin gibi dandik yarışmayı izlemeyi bıraktım, bunu da hiç izlemedim bile, Bonomo'nun şarkısına haberlerde mi ne görmüştüm hiç beğenmedim bir şeye benzetemedim 7.olmasına da ertesi gün gazetelerde okuyunca şaşırdım:)))komşular birbirine oy verir durur..bizim dangalaklar yine Ermenistan'a veya Rumlara jest yapıp 12 puan verdi mi sahi? Bak onu merak ettim şimdi?...:)) (hani aman da Türkler ne centilmen desinler)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem siyasiyse centilmenlik değil enayilik oluyor aslında:) İzlemedim,hatta sadece Sertap Erener'in kazandığı sene ablam bizdeydi , Sertap sever olduğundan baştan sona izletti:)Ondan başta izlemişliğim yok benim de:)

      Sil