#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 100 : Tanrıçanın Savaşı - Aimee Carter

29 Ekim 2013 Salı

Okudum Bitti - 100 : Tanrıçanın Savaşı - Aimee Carter



Tanrıça Serisinin ilk kitabını okuyup , burada paylaşmıştım. Aslında listemde bekleyen başka kitaplar var ama merak ettiğim için ara vermeden ikinci kitabı da okudum. Hatta biter bitmez son kitaba da başladım. Yakında bitiririm :) 


İlk kitapta Kate , bir çok sürprizle karşılaştı , Ölüler Diyarı ' nın kraliçesi olabilmek için zorlu testlere tabi tutuldu  ve başarılı oldu.

Bu kitabımızda ise  Kraliçeliği törenle ilan edilmeden tatile çıkan Kate 'i dönüşte nahoş anlar bekler. Biri (kim olduğunu söyleyemem) Tanrıları öldürecek güce sahip Titanlardan biri olan (babaları )  Kronos'u uyandırmıştır ve tehlike çanları çok şiddetli çalmaktadır.Esir düşen sevdiklerini kurtarmak için aslında kardeşi olan Persephone ile görüşmek zorunda kalan Kate ' in yaşayacaklarını bir düşünün.

Ölümsüzlüğe alışamadan kaybetmekle burun buruna gelen Kate , hem kendisi hem Henry hem de sahip olduğu her şey için mücadele etmek zorundadır ve böylece Tanrıça 'nın Savaşı başlar...

İlk kitabı sevmiştim , bu kitabı daha  çok sevdim. Yer yer gıcık olsam da , genel olarak beğendim. Sonu çok güzeldi ve üçüncü kitap merakla okunuyor.

Tek kitapta hem fantastik öğeler  hem de aşk var. Üstelik  Yunan Mitolojisi ekseninde. Savaş kısımları biraz yetersiz kaldı gibi. Ama mitolojiye böyle bir pencereden bakmak güzeldi.






... Bütün mağarayı gün ışığı yerine kayaların arasından süzülerek etrafa parlak ışıklar saçan kristal nehirler aydınlatıyordu.


... ' Annem ''Adı Kronos, bir zamanlar Titanlar'ın hükümdarıydı '' dedi. ''Savaşın bitiminde Nyx 'in o ve hapsolmuş diğer Titanların başında nöbet tuttuğu Tartarus 'ta uykuya daldı.''


... Yaşlarla dolan gözlerimi görmesini istemediğimden başımı diğer yana çevirdim. Bu savaşı kaybetmek  aklımın alamayacağı ölçüde büyük bir yıkım demekti. Bu en iyi ihtimalle Henry, annem ve değer verdiğim diğer herkesin esir düşmesi ; en kötü ihtimalle de her birimizin ölümüyle sonuçlanacaktı.


... Ellerim birer yumruk halini aldı. ''Sizden biri olabileceğimden emin olmak için altı ay boyunca beni sınavdan geçirdiniz ; yeterince ahlaklı , yeterince güçlü ve yeterince verici. Ve şimdi karşıma geçmiş kendi ailenizi bile korumaktan aciz olduğunuzu mu söylüyorsunuz ?''


... '' Bunu kendine sen yaptın'' dedi. '' Ve.....İntikam denen şey ne kadar da kahpe, öyle değil mi? ''





EPHESUS YAYINLARI
2012
ÇEVİRİ:GÖKÇE ÇİÇEK 
297 SAYFA



2 yorum:

  1. BU seriyi çok merak ediyorum madem sen beğenmişsin bana da okuma düşer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana Hades 'i bu şekilde okumak keyifli geldi , teşekkürler:)

      Sil