#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 53: New York'un İnsanları: Öyküler || Brandon Stanton

23 Nisan 2018 Pazartesi

Okudum Bitti- 53: New York'un İnsanları: Öyküler || Brandon Stanton




            Kitap seven herkese merhaba. Günün ikinci güzeli de Pegasus Yayınları'ndan. Kuşe kağıda basılı, ciltli, kocaman bir kitap. Çok güzel fotoğraflar ve altlarında kısa kısa metinler var. Baskı kalitesi çok güzel ama çok ağır. Resmen kol yoruyor. Tuğla ağırlığında. :) 


''Matematik ödevimi yapmama yardım ediyor. Sayarken parmaklarım yetersiz kaldığında onun parmaklarını kullanmama izin veriyor.''





''Kalabalık bir insan gurubuna tavsiye verebilseniz, ne söylerdiniz?''
''Evlenmeyin.''




''Hayvanlarda, insanlarda görmediğim bir şey görüyorum. İnsanlarda olmayan bir enerjiye ve odağa sahipler. Sadece yaşamak istiyorlar. Kimseyi etkilemeye çalışmıyorlar. Kimseye sebepsiz yere zarar vermekle uğraşmıyorlar. Metroda gördüğünüz bir sıçan bile... Tek isteği hayatta kalabilmek için ihtiyacı olan yemeği bulabilmek. Hayvanlar sadece yaşamak istiyor. Sadece insanlar ihtiyaçları olandan fazlasını talep ediyor.''





                Beş yıl boyunca Branson Stanton'ın sokakta yaptığı röportajlardan oluşuyor kitap. Stanton bu fotoğrafları Humans of New York isimli blogunda paylaşıp epey popüler olmuş. Önce fotoğrafları inceleyip sonra yazıları okudukça bazen tebessüm ettim bazen hüzünlendim. Güzeldi. Fiyatı öyle olmasa da. :)



PEGASUS YAYINLARI

Çeviren: Çiçek Eriş
1. Baskı Aralık 2017
428 Sayfa




1 yorum:

  1. Kitaptan çok kedileriniz ilgimi çekiyor. Neden mi? Ben de beyaz bir kediyle yaşıyorum çünkü. Beyaz bir kedim var diyemiyorum. Çünkü kediler kendi başına buyruktur. Bizimki de öyle. Canı isterse geliyor fotoğraf çekerken. Kenar köşeye koyduğu objeleri kemiriyor. Alıp kaçıyor. Sizin kedilere bir maşallah diyeyim. Kuzu gibi oturuyorlar. Veteriner bir arkadaş beyaz kediden yediğim dayağı hiç bir hayvandan yemedim diyor bir de. :)

    YanıtlaSil