#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 57 : Esen Kal || M. Tolga Uluaydın

29 Mayıs 2016 Pazar

Okudum Bitti- 57 : Esen Kal || M. Tolga Uluaydın





                 Herkese merhaba. Bu aralar şiir de okuyorum, okumaya çalışıyorum. Annem sıkı bir şiir severdir, her şiir kitabını itina ile okur, hatta ilginç bulduklarını, çok sevdiklerini bak dinle diye bana da okur. 


             Esel Kal 'ı da bol kahve eşliğinde ağır ağır okudum, zaten şiir okumak emek istiyor; sindire sindire okudum. 




     Güzel kitabımızdan birkaç ufak örnek vereyim.


    ''Benim her harfim
      Seninle devrim yapıyor satırlarıma''
    ''Gözlerini şahit yazdım''
      Kızmazsın değil mi

     ''Bir çift göze bulaşmış benim şiirlerim''

       Bir ışık süzülmesiydi
       Onun geceme gelişi...
       Bir dilek tuttum
       Gülüşündeki dünya kadar
       İşte o kadar...


        ♥

        Küçükken hep sihirbaz olmak isterdim
        Oldum sonunda
        Kelimelerin sihirbazı
         Bak her kelimemden seni çıkartıyorum...

        Koca bir kelime ordum var benim
        Yürektir tek savaşım

        Sen elbette kalbimin en amansız savaşı
        Bilmediğim tüm harfleri kuşandım sana


        Sen tek zaferim ol benim

     
         ♥


         Hiç kaçırır mıyım en mutlu günümü
         İşte senin doğum günün,
         Kutlu olsun...
         Gelen hediyeler sana
         En büyük hediye, sen bana...

          ♥

           Ben ona dünyaları verdim
           O da bana kalbindeki tek odayı
           Ödeştik işte...
           Senden söz etmişken;
           Ne güzel bir gece
           Sen yağıyorsun üzerime hece hece.

            ♥


            Eksik alfabeyle
            Şiir yazılmaz
            Bunu gittiğinde
            Anladım
            Yazılmış onlarca 
            Satırın
            Şair Yüreğimin
            Tek Mürekkebi
            Senmişsin!
            Gittin,
            Anladım...


             ♥




         5 ŞUBAT YAYINLARI
          Nisan 2016
          96 Sayfa
          
          
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder