#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 59 : Lady Anne Susuyor || Saki

5 Haziran 2015 Cuma

Okudum Bitti - 59 : Lady Anne Susuyor || Saki






Yine Babil Kitaplığı kitaplarından biri , yine Jorge Luis Borges 'in en az hikayeler kadar güzel önsözü ...





Birbirinden güzel , kısa hikayelerden oluşuyor kitap.



Lady Anne Susuyor
Masalcı Amca
Tavan Arası
Gabriel- Ernest
Tobermory
Derisi ve Gerisi
Dinlenmeme Kürü
Mowsle Barton 'da Huzur
Bıldırcın Yemi
Açık Pencere
Siredni Vaştar
Araya Girenler






... Orta yaşlıydı, şeytan ancak âdet yerini bulsun diye şöyle bir kanına giriyor, fazla da üstelemiyordu.
       * Lady Anne Susuyor




... Teyze de çocuklar da, insanın başından defolup gitmeyi reddeden bir karasineğin vızıltısını andıran sınırlı, sıkıcı bir sohbet tutturmuşlardı. Teyzenin kurduğu cümlelerin çoğu 'Yapma!' , çocukların cümlelerinin hemen hepsi 'Neden?' sorusuyla başlıyordu.
*Masalcı Amca




... Her şey düzenli ve simetrik bir çürüme içine gömülüp giderken, eksilmeyen bir güç ve yoğunlukla ayakta kalan tek şey nefretti sanki.




... İnsan, düşüncelerinde İmkânsız'a  yer vermeye görsün bir kere, imkânlar hemen hemen sınırsız görünüyordu.
*Mowsle Barton 'da Huzur








DOST KİTABEVİ YAYINLARI

Çeviren: Fatih Özgüven
Önsöz Çeviren: Mukadder Yaycıoğlu
2. Baskı Kasım 1999

1 yorum:

  1. Buaralar Babil Kitaplığını o kadar çok duyuyorum ki, acaba senden mi duyuyorum? :D Bunu kesinlikle alacağım çok hoşuma gitti bir de Kötü Prensesleri okudum cidden çok sevdim kah imrendim kah ürperdim kah güldüm çok mutluyum benim olduğu için!!! Bir de peşinden ona benzer bir kitap okuyorum eğer okumadıysan tavsiyemdir "Bir nefeste Cinsellik Tarihi" diye soyluların yaşamlarını anlatıyor hatta Kötü Prenses'lerde okuduğum bazı karakterler burada da mevcut :D Bir de yine Kötü Prenses'lerde okuyup hikayesini devam ettirmek istediğim Malinche'yi aldım bu iki kitabı da D&R 5 liralık kampanya yaptı oradan aldım dilersen bir bak :)

    YanıtlaSil