#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 50 : Mısır'a Doğru - Yavuz Bahadıroğlu

15 Haziran 2013 Cumartesi

Okudum Bitti - 50 : Mısır'a Doğru - Yavuz Bahadıroğlu



Şehzade Selim' i geçen sene okumuştum , duygulanarak , yeniden hayran kalarak bitirdikten sonra tadı damağımda, dimağımda kalsın diye devamını okumadım. Mısır'a Doğru'yu elime aldım ve bırakmak istemedim. Zaten az buçuk tarih bilgimle bile en sevdiğim Padişah Yavuz Sultan Selim Han'dır. Bu seriye başlamamla,şimdi de ikinci kitabı bitirmemle hayranlığım,sevgim daha da derinleşti.

Yavuz Bahadıroğlu'nun okuduğum içincü kitabı ama Allah nasip ederse devamı gelecek. Çünkü çoğumuza olduğu gibi bana da tarih okumayı daha da sevdirdi. Sıkmadan, masalsı bir havada, içimize işleyen gerçekleri okumak hem çok keyifliydi hem de resmen ağlayarak okuduğum yerler oldu. Yine rahmetle ,sevgiyle andım.
Yavuz Bahadıroğlu ile çok geç tanıştım , o yüzden çocuklara özellikle tavsiye ederim.

Kitap ; padişaha haber götüren Server ( Sarıoğlan) 'in yolda Derviş Talip ile karşılaşmasıyla başlıyor. Beraber yolculuğa başlıyorlar. Hüseyin Ağa,Kara Veli,Rasim ve nice vatanseverin iştirak etmesiyle tam bir kahramanlık öyküsü başlar. Tabi asıl önemli konu dinin ve devletin dirliği için babasıyla bile savaşmaktan çekinmeyen,korkusuz ' YAVUZ' padişahın İslam Birliği için gösterdiği çabayı ,Mısır'ın fetih sürecinde hem düşmanla hem de içeride olan zıt görüşlülerle mücadelesini tekrar hatırlamaktı. 8 yıl süren kısa saltanatla yaptığı güzelliklerle gururlanarak okudum ve hastalık sürecini okumak yine çok üzücüydü. O yüzden serinin son kitabı Şirpençe'yi okumayı epeyce bir erteleyeceğim.





Böylece bu listemi mutlulukla bitirmiş bulunuyorum. Yeni listem birazdan sizlerle :)



 NESİL YAYINLARI
EKİM 2011
269 SAYFA


Herkese keyifli okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder