#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Çıkalım Gökyüzüne || Hatice Kara Sıvacı

11 Ocak 2017 Çarşamba

Çıkalım Gökyüzüne || Hatice Kara Sıvacı




                     Herkese merhaba. Geçen senenin kitaplarına devam ediyorum. Kapağıyla kalbimi çalan , şiir kitaplarından biriydi Çıkalım Gökyüzüne. 


                 Kapakta da yazdığı gibi Şiirler, Haikular, Masallar ve Şarkılar içeriyor.



Haiku : Türkçesi eğlenceli mısra demek olan geleneksel bir Japon şiiri türü. (Bilmiyordum Vikipedi sağ olsun. Detaylı bilgi için tık tık. )






Usulca rüyalarıma gelişin
yakamoz çiçekleri açtırıyor denizlerde.
Yıldızlar yorganım,
sıkı sıkı sarmalanıyorum
yetmiyor.

(Yalnız isimli şiirden)





Beyaz doruklar
türkülü kar tanesi
yankılar seni

fincanımda son telve
ay dolunay bu gece






Ay Işığı

Yalnız serin sularda
ıslanan ay ışığına sordum seni.

Gün batımında gördüm seni
ay doldu gözlerime

Karanlığa yol alan gecelerimde
kalbime güneş bildim seni.

O büyük yıldızların ışığı gözlerinde
bir şarkı tutturmuşum dolanır hecelerde.

Ne erken ne çok geç buldum seni
başka söz söyleyemem
bir ömür sevdim seni.






CERES YAYINLARI

Birinci Basım Haziran 2016
125 Sayfa




4 yorum:

  1. Kitabin kapagi beni de kendime cekti. Ugramadan okumadan birde yorum birakmadan gecmek istemedim

    YanıtlaSil
  2. isim çekici kitabın dizaynı da öyle

    dizeler dokunaklı

    YanıtlaSil
  3. Şiir kitapları pek okuyamıyorum.Acaba romantik değilim ondan mı diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
  4. Şiir sevmesem de kitap tasarımı hoşuma gitti. Keyifle kalın.

    YanıtlaSil