#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti -119 : Yandaş || Veronica Roth

22 Eylül 2014 Pazartesi

Okudum Bitti -119 : Yandaş || Veronica Roth





                             Uyumsuz ( yazısı için tık tık ) ve Kuralsız (yazısı için tık tık) 'dan sonra sıcağı sıcağına Yandaş 'ı da okudum. Okuduğum için mutluyum ama kitap beni o kadar da mutlu edemedi. 



                              İlk iki kitaptan farklı olarak Yandaş 'da hem Tris 'in hem Tobias 'ın anlatımıyla okuyoruz olanları . Başlarda gereksiz geldi bana , ısınamadım ama neden öyle yapıldığı belli oldu... 


                             Malum videodan sonra Tris yargılanır , ama doğruluk serumuna direnebildiği için paçayı kurtarır.  Caleb idama mahkum edilir. Bu arada dış dünyaya gitmek üzere hazırlanılır ve orada ilginç gelişmeler , kötü sürprizler bekler. Sınıflandırılma , ayrılma gibi kavramlardan kurtulmayı umarlarken daha farklı boyutuyla yüzleşmek zorunda kalırlar. 


                             Aman işte daha neyini anlatayım , gıcık oldum  , hatta ağlayacaktım neredeyse bir de uzun süre bekleyip böyle bir son okusaydım cinnet geçirirdim. 




... Bir tiranlık biter, yerine yenisi gelir. Artık dünyanın böyle döndüğünü biliyoruz.




... '' Geleceğim. Ama bir saniye için bile olsa Nita 'nın sadece genetik yapınla ilgilendiğini düşünmemi bekleme benden.''
        '' Eh, '' diyor Tobias. '' Sen de bir saniye için bile olsa senden başka biriyle ilgileneceğimi düşünme.''



... Zamanın mekânı böylesine küçültebilmesi, yabancıyı sıradanlaştırması gerçekten çok acayip.







                                                                                  ARTEMİS YAYINLARI
                                                                                 Çeviren: Uğur Mehter
                                                                                  2. Basım Mayıs 2014
                                                                                           528 Sayfa



4 yorum:

  1. Ben sinirimden inceleme bile yazamadım, sen o kadar ay bekle gelen kitaba bak pehh. Neyse bekledikçe sinirim azalıyor ama, hadi kötü sonları severim ama direk kitabı sevmedim zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de tatlım , birinden sinir olacağıma dair tüyo almıştım ama bu kadar beklemiyordum :)

      Sil
  2. Ben yarısındayım ve hiç okuyasım yok farklı kişlerin bakışından anlatması akıcılığı engellemiş ve çok karışmış kitap.Annem sonunda hüngür hüngür ağladı.Son iki kitabının ilki kadar iyi olmamasının sebebi yazarın genç ve deneyimsiz olması mı diye düşündüm ama bir karar veremedim açıkçası...

    YanıtlaSil