#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Teşekkürler ♥ Biricitconsungunlugu & Mr. Maana ♥

15 Şubat 2013 Cuma

Teşekkürler ♥ Biricitconsungunlugu & Mr. Maana ♥



Bu güzel kitaplar için sevgili Biricit' e ve Mr. Maana ' ya çok teşekkürler.




İtinayla okşandı ,sevildi, yerlerine yerleştirildiler.


Okunmayı bekliyorlar. Bu arada aslında 5 güzel kitaptı ama biri annemin odasında kaldı.Görür görmez fotoğraflarını çok beğendi , hemen okumak için aldı. 
(Hayattan Çok Çektim- Burak Akkul)


Osho Bilgelik Kitabı 1
Osho Bilgelik Kitabı 2
Annem Babamı Boşadı-Neslihan Kayalar
Hayattan Çok Çektim- Burak Akkul
Ruhu Olan Öyküler- Rosario Gomez A
 
 
Böylece yeni kitaplığıma ilk hediyeler gelmiş oldu :) Kitaplığım adına tekrar teşekkürler.

14 yorum:

  1. keyıflı okumalar dılerım canım:) ıyı gunlerde oku,annenle beraber:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. iyi okumalar canım :) ama şu annem babam boşandı kitabını çok merak ettim.okuduğunda ayrıntılı bir şekilde bilgi verirsen çok sevinirim. sanırım tamamen algıda seçicilik yaptım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı algıda seçicilik olayı bende de oldu, teşekkür ederim , umarım en kısa zamanda okur, yorumlarım.

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel vallahi bayıldım..:)) Güzel okumalar diliyorum sevgili arkadaşım.. Eminim bir nefeste okuyacaksın.. Güzel yorumlarını bekliyorum..:))

    YanıtlaSil
  4. Keyifle oku canım arkadaşım.
    Ben Osho'nun -Ölmeden Önce Ölünüz- kitabını yarım bıraktım maalesef. Pek sevemedim.
    Senin kitaplar hakkındaki yorumlarını merakla bekliyor olacağım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım. Tarz olrak benim de tarzım değil Osho kitapları ama bir yandan da merak ediyordum, bakalım. En kısa zamanda okunurlar umarım, sevgiler.

      Sil
  5. Kitaplar çok güzel görünüyor. Bir an önce oku incelemesini de yaz ki benimde şu aralar düşmüş olan okuma hızım senin yazdığın incelemyle belki geri eski haline dönerde bende alırım aynı kitapları.
    Keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma benimde epeydir okuma hızım yerlerde , hızlanırız inş.:)Sana da keyifli okumalar.

      Sil
  6. Keyifli okumalar canım :))
    Bu arada mimlendin: http://kahvekokulukitap.blogspot.com/2013/02/mim.html

    YanıtlaSil
  7. Keyifle okumanızı dileriz:)

    YanıtlaSil