#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 56 : Yusuf ile Züleyha || Sinan Yağmur || Aşkın Meali 1

2 Haziran 2015 Salı

Okudum Bitti - 56 : Yusuf ile Züleyha || Sinan Yağmur || Aşkın Meali 1





                                      Sinan Yağmur annemle severek okuduğumuz yazarlardan. Annem sanırım çoğu kitabını okudu , benim epey eksiklerim var ama okuduğum kitaplarını sevdim. Okuduğum kitaplarına buradan ulaşabilirsiniz. 


Hz. Yusuf ile Züleyha 'nın hikayesini ucundan kıyısından hepimiz bir şekilde biliyoruz. Bir de Sinan Yağmur 'dan dinleyelim diye , başladım kitaba. Akıcı, şiirsel bir anlatımı var. Mektuplar bana fazla şiirsel geldi, birazcık sıkıldım dersem ayıp olur mu acaba ? Yine de hemencecik okudum , Sinan Yağmur okumalarım devam edecek. Okuduklarım içinde beni en çok etkileyen Kerbela idi. Bol kitaplı, hayırlı günler dilerim.







...  Yakup biliyordu şeytanın en çok kardeş kini ile insana yaklaştığını.





...Aşk'a yalan deme! Eğer öyle ise; Yusuf ile Züleyha'nın Kur'an 'da işi ne?





... '' Hayat dediğin bir kuyu değil mi? Kiminin kovasına düş kırıklıkları dolar, kiminin kovasına gökten zemzem yağar. ''





... Arın Züleyha. Arınma için önce ar olmalı. Utanmayan nasıl uslansın. Uslan Züleyha! Utan züleyha !





... Göz yummak, kapatmak, hasıraltı etmek ve çevreye karşı rezil olmamak için örtbas etmek saray hayatı ve makam hastalarının tek çözümüydü.






... '' Allah dilerse alır kulu Yusuf 'u kuyudan, yapar Mısır'a sultan. Allah'ın muradıdır bütün bu olanlar. Allah murat ederse kişinin işini, su içerken kırar dişini. Allah murat ederse kişinin işini mermer taşa geçirir dişini.''









KARATAY AKADEMİ YAYINLARI

1. Basım Aralık 2012
224 Sayfa









1 yorum:

  1. benim de okuduğum bir kitap bu , sanıyorum ben de sevmiştim :D

    YanıtlaSil