#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Bugüne Özel : Haytapshop

4 Ekim 2012 Perşembe

Bugüne Özel : Haytapshop

                                     
                                Ben de Dünya  Hayvanları Koruma Gününü Kutlarım , tüm sevimli patilileri kocaman öperim.Aslında kampanya 1 Ekim'de başlamış ama ben unuttum gün sonuna kadar devam eder sanırım, çok güzel ürünler var ve aldığınız her ürünle ayrıca katkıda yapmış oluyorsunuz, üstelik uygun.50 tl üzeri kargo ücretsiz.Farklı kategorilerde çok güzel ürünler var.Örneğin; kupalar,kitaplar,ayraçlar... Hayvancıkların ihtiyacı olan bütün diğer ürünler de cabası. Hayvan dostlarımız için alışveriş yapmayı düşünüyorsanız lütfen Haytapshop' a bir şans verin.


          
             Sipariş vermek ya da göz atmak için burdan buyrun

Telefonla ulaşmak için : 0 212 876 39 11


Sepetinizi sevgiyle doldurun :)

14 yorum:

  1. Benim için çok faydalı bir paylaşım oldu, teşekkür ederim :) Yakın zamanda ben de bir kuçu almak istiyorum, araştırmalarım devam ediyor dua et benim de seninki gibi sevimli bir dostum olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. mutlu mesut yaşayacağın dostuna biran önce kavuşursun canım:)

      Sil
  2. Bu güzel bilgi için teşekkürler canım umarım herkes ufacık da olsa bir yardımda bulunur sokak hayvanlarına.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar sevgili arkadaşım... İnşallah hergünümüz hayvanları koruma günümüz olsun...
    Bloğumu ziyaret edersen eğer hediye çekilişimin sonucunu göreceksin... Sürpriiiizzz...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. hergün sever,koruruz masumları:) Hemen ışınlanıyorum:)

      Sil
  5. Bilgilendirdiğin için çok teşekkürler canım ^-^

    YanıtlaSil
  6. ne iyi bi duyuru.
    evet ya birileri ilgilenmeli değil mi.
    haytap bakayım bilmiyodum ki.
    :)

    YanıtlaSil
  7. böyle şeyler pahalı değil mi ? tamamiyle merakımdan ve bu konudaki cahilliğimden soruyorum :)
    bir köpeğimiz vardı adı kıtmir,keki çok severdi,onun için özel olarak kek pişirirdik:) ama hiç hazır mama fala satın almadık :/
    ama daha sonra veterinerden öğrendik ki köpeklere şekerli yemek verilmezmiş,körlük yaparmış :/ ama yinede kek pişirmeye devam ettik,napalım kıtmir çok seviyordu,hayvanın tek bir zevki vardı mahrm mu etseydik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı gıdalar onlara dokunabiliyor, hatta pişmiş soğanın ya da çikolatanın fazla miktar alınmasının köpekleri öldürebileceğini okumuştum birzamanlar.Hem zaten şeker insanlara da zararlı, benim oğluşum da çok seviyor tatlıyı,ama artık hiç vermiyorum, ben de bir dönem kıyamayıp veriyordum ama kötülük oluyor diye uzun süredir vermiyorum.Mamalar onlar için daha sağlıklı.PAhalı olanları da elbette var ama ucuz olanları da var, evinde hayvan bakan insana elbet masrafı oluyor, ama kuru mamalar hem daha sağlıklı hem de alınabilir fiyatta olanlar da var. Mesela biz sokak köpeklerine kucho marka mama alıyoruz en ucuzu o, 15 kiloluk çuvl tipi paketi 39 lira civarıydı, günde 1 öğün yeterli oluyor. Evde beslediklerimize de mama alıyoruz, köpeğe kuru mama,kedilere hem kuru mama hem konserve.Mama almasak onlara özel yemek hazırlamak lazım ya da yiyebileceği bişeyler almak, bazen sadece sebze yemeği ya da salatayla geçiştirdiğimiz oluyor örneğin, onları da yemeleri mümkün değil zaten.Kedi maması en ucuz benim gördüğüm ve sokak hayvanlarına aldığım 3.2 lira 1 kilosu.Sigara içen biri içi 1 sigara parasıyla kaç kedi kaç öğün doyar düşün artık.
      Ama önemli olan hiçbir canlının açlıktan ölmemesi,verelim de isterse kuru ekmek yesinler.Bir yerde bir canlı açlıktan ölüyorsa o tüm insanların ayıbıdır zaten.

      Sil