#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 120: Sahte Kraliçe || Sarah Fine

30 Ekim 2016 Pazar

Okudum Bitti- 120: Sahte Kraliçe || Sarah Fine






                Herkese merhaba. Gecenin kitabı büyülerle, gizemlerle dolu Sahte Kraliçe. Bütün GO ! Kitap güzelleri gibi mıknatıslı kapağıyla kalbimi çaldı. Başlarda biraz karışıkmış gibi gelse de okudukça içine aldı, merakla okudum bitirdim. Devam kitaplarında neler olur oldukça merak ediyorum. 


             Ateş ve buz büyüsünü çok iyi kullanan, gelmiş geçmiş en güçlü Valtia olacağına dair bir kehanet vardır. Bütün hayatı boyunca o gün için bekletilen, tapınakta bütün ihtiyaçları karşılanarak ama yine de bir nevi tutsak gibi yaşayan Elli on altı yaşına gelince tahta geçme sırası gelir ama Elli 'nin içindeki büyü ortaya çıkmaz. Ölen Valtia 'nın büyüsünün ona geçmiş olması gerekiyordur ama beklenen olmaz. Büyüyü ortaya çıkarmak için çeşitli işkenceler uygularlar ama işler İhtiyarların istediği gibi gitmeyince Elli kaçıp, hırsızların ve kaçakların arasında kimliğini gizleyerek yaşamak zorunda kalır.

         Bu arada Oskar sayesinde yeni yaşamına adım atar ve şimdiye kadar öğrendiği her şeye bakışı tamamen değişir. Yaklaşan savaş, peşinde olan kendi düşmanları, yeni hayatının zorlukları... Bir solukta okundu. 






... Asla tek bir kişinin sevgisinin nasıl hissettireceğini bilemeyecektim çünkü ben herkes tarafından sevilmek zorundaydım. Asla bir sevgilinin dokunuşunu hissedemeyecektim çünkü benim bedenim bir büyü aracıydı. 



...''Bugünden itibaren son nefesini verinceye dek artık adın Elli değil,'' dedi, ayağa kalkıp aynısını yapmam için bana işaret verdi. ''O isim, bir kız çocuğuna aitti ama sen artık bir kraliçesin.''



... ''Bu beni işe yaramazın teki yapmaz da ne yapar? Ben bir hatayım.'' 
     Ateşin yanından ahşap saplı bir sürahi alıp tekrar yanıma gelirken, ''Var olman bile yanlış,'' diye yorumda bulundu.
    Gözlerimi yumdum. ''O  hâlde, bırak da öleyim.''
''Hayatta olmaz.'' Sıcak su sırtımdan aşağı akarken Mim'in sıkıca sardığı sargıları çözmeye başladı. ''Daha önce hiç senin gibi bir şey dünyaya gelmedi Elli. En başından beri yanıldığımı düşünmeye başlamıştım. Ancak varlığın, Kupari halkı için yeni bir dönemim başlangıcını işaret ediyor. Her şeyi değiştireceksin ya iyi yönde ya kötü.''




... ''Bana baktığın anda ısınıyorum. Seni görünce kalp atışlarım hızlanıyor. Sence bu dünyadaki tek büyü ateş ve buzdan mı ibaret?''



... Gerçek Valtia olmadığımı belki de biliyordu ama söylemiyordu. Kimse söylemiyordu. İnanmaya olan ihtiyaçları o kadar güçlü ve vahimdi ki tüm şüpheleri susturuyordu.






GO! KİTAP

Çeviren: Derya İmer Aydınlık
452 Sayfa
2016




1 yorum: