#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Bu Kitap Başka Kitap: Sevgilikitabi.com

13 Ekim 2016 Perşembe

Bu Kitap Başka Kitap: Sevgilikitabi.com




 
              Herkese merhaba. Bu defa normal kitap tanıtım yazılarından farklı bir kitap çeşiti ile sizlerleyim. Hem güzel bir hediye vermek, hem de kitabı basılmış insanların duygularını az da olsa hissetmek için biçilmiş kaftan. 

           Alışıla gelmiş fotoğraf albümlerinin papucunu dama attıracak bir tasarım. Üstelik her detayı ile size ait. 


           İsterseniz yaklaşan yeni yıl için sevgiliye özel yılbaşı hediyeleri kategorilerinde gezinin , isterseniz bütün güzel hediyeler illa sevgiliye mi olacak, diye düşünüp diğer ilginç yılbaşı hediyeleri seçeneklerine bakabilirsiniz. Hep dediğim gibi, en güzel hediyeler benim için her zaman kitaplardır. Ucundan kıyısından bu foto kitapları da aynı kategoriye alabilirim. Böyle bir hediye hazırlayanım olsaydı çok sevinirdim. Çikolataya, çiçeğe para harcayıp kalıcı olmayan hediyeler vermektense çok daha akıllıca. Ben annem için ufak bir sürpriz hazırlamaya çalıştım, gelince hakkındaki fikirlerimi içeren bir yazı daha yazmış olacağım. 


               Yalnız uyarayım : Öyle kolay bir iş değil. O kadar çok detay var ki, hangi temayı seçsem, hazır kitapları mı düzenlesem, sıfırdan kendim mi ayarlasam,  diye beyin yaktım. Yazacağınız notlar, arka plan renk ve desenleri, sayfa düzenlemesi, yazı tipleri, ekleyeceğiniz objeler, süsler... Yok yok. İsterseniz 20*20 cm boyutlarında standart versiyonunu , isterseniz 30*30 cm olan büyük boyu tercih edebilirsiniz. Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış. Hazır güzel sözler ve şiirlerden bölümler de mevcut. İsterseniz kendi cümlelerinizle isterseniz Nazım Hikmet ya da Cemal Süreya 'dan dizelerle süsleyebilirsiniz.  


                Sitedeki kategorilere :



göz atıp aradığınıza kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Tek taşımı kendim aldımcılar bile düşünülmüş. Bir de  canım kedim ya da canım köpeğim kategorisi mi olasaydı acaba? Onu da ben tasarlayayım artık. Kendim fotoğraf çektirmeyi sevmiyorum ama hayatım hayvanlarımızın fotoğraflarını çekmekle geçiyor. Zaten tasarladığım kitaba da onların birkaç karesini ekledim. 


           Benim ilgimi direkt kitaplar çektiği için kitaplardan bahsedilmiş bir yazı oldu ama sadece kitap değil seçeneğiniz. Tişört, takvim ve davetiye seçenekleri de var. Kendin pişir kendin ye vari, kendi hediyeni kendin yap. Bence çok hoş bir fikir.  Hatta özel bir günü beklemeyin hediye almak için. Sebepsiz hediyeler beni daha mutlu ediyor. Beklenmeyen bir anda verilen emek dolu bir hediye için sevinmeyecek insan yoktur bence. Süslü püslü albümler sadece pembiş gelinlerin (!) olmasın , biz bekarların da hakkı var. :) 

       Bu arada kitaplarınız çok tatlı özel kutusunda gönderiliyormuş. İsterseniz ücretsiz kutu seçeneğini seçebileceğiniz gibi isterseniz de fark ödeyip farklı seçeneği de tercih edebilirsiniz. 


        Sevgilikitabi.com 'a uğrayıp inceleyin , derim. Belki ilerleyen günler de sizin için ufak bir sürprizimiz olabilir.  Son olarak tanıtım videosunu ekleyip herkese mutlu günler dilerim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder