#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Sarah Jio’nun Mart Menekşeleri Kitap Çekilişi Son Katılım 30 Aralık 2012. Kaçırmayın!

18 Aralık 2012 Salı

Sarah Jio’nun Mart Menekşeleri Kitap Çekilişi Son Katılım 30 Aralık 2012. Kaçırmayın!




Sarah Jio’nun Arkadya Yayınlarından çıkan kitabı Mart Menekşeleri Sizin İçin; inceleniyor, yorumlanıyor ve hediye ediliyor. 2 şanslı okuyucumuz blog turu sonunda bu kitabın ve yazarın imzaladığı kitap ayraçlarının sahibi olacak. Konuşan Kitaplar ile blog turu etkinlikleri çerçevesinde bu kitabı kazanmak için yapmanız gereken çok basit;

Bloguma yorum bırakarak yada aşağıdaki rafflecopteri email adresiniz yada facebook hesabınız ile kullanarak çekilişe katılabilirsiniz. (Lütfen maillerinizi yoruma yazmayı unutmayın.)

*rafflecopter kullanımını resimli görmek için tıklayın

a Rafflecopter giveaway Rafflecopter ile çekilişe katılmayanlar için çekiliş kuralları(her bir kural için ekstra bir çekiliş hakkınız olacaktır);
  • Konuşan Kitaplar ile Blog Turları Facebook sayfasını  beğenin (blogumuzda bir Facebook Like Box bulunmakta) ve beğeni yaptığınız adınızı bize iletin

  • blogumu takibe alın ve kitap hakkında yada istediğinize dair yorum bırakın.
    (mailinizi yazmayı unutmayın)

  • Blog turu diğer  katılımcılarının facebook sayfalarını beğenin ve beğeni yaptığınız adınızı ve beğendiğiniz blogları bize iletin. (bu kural için beğeni yaptığınız blog sayısı kadar ek çekiliş hakkınız olacaktır)
Ve Unutmayın! Bu kitaba dair diğer etkinlikleri www.konusankitaplarileblogturu.wordpress.com adresinden ve katılımcı bloglardan takip edebilirsiniz. 

48 yorum:

  1. asabi bakire ben istiyorum güzelim.
    sevgiler sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresim
      ozlem32tr@yahoo.com
      sevgiler
      rafflecopter üzerinden katıldım

      Sil
    2. Bol şans,rafflecopter ile kendi katılmayanlar için mail mutlaka lazım,o yüzden istedim,prdon:) Bol şans.Sevgiler.

      Sil
    3. sağol asabibakire umarım şans bana da güler:))

      Sil
  2. ÖZGÜR OL ile takipteyim bende çok istiyorum bu kitabııııııı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinizi yazar mısınız ? Ya da rafflecopter ile kendiniz kayıt olur musunuz *

      Sil
    2. ordanda kayıt oldumda beceremedimmi acaba :/
      Mail adresim kitapokuozgurol@gmail.com

      Sil
    3. Alınmış katılımınız,bol şans.Kontrol etmek için istedim mail adresinizi zaten.

      Sil
  3. merhaba kitabı okumayı çok isterim. Konuşan kitaplar ile blog turları face sayfasını fatma gül özdemir adı ile beğendim aynı zamada aynı adla kitaptelvesi,kitap aşığı,kördüğüm hayaller face sayfalarını beğendim. Gül özdemir adı ile izleyiciniz oldum

    YanıtlaSil
  4. Okumak istediğim bir kitaptı :)) zaten severek takip ediyorum sizi,
    aynı zaman da facebook sayfanızı da beğenmiştim :)
    http://www.facebook.com/#!/tugba.kayikci

    İnşallah sahip olanlardan biri olurum :)
    tubakayikci@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. TAKİPÇİNİZİM VE BU KİTABA HAYIR DEYEMEM :)

    merilist@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. izleyicinim.
    https://plus.google.com/111237444151934032190/posts/MQwTpWAZDBY
    mrs_mystery92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. ooo çok güzel bu kaçmaz:) ben de varım canım
    herkese bol şanslar

    ceyyda13@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Çekilişe rafflecopter üzerinden katıldım mailim: yilmazer.pelin@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. ben de istiyorum...

    herkeslere bol şans...

    mail: ozgekayaoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. rafflecopteri becerebildim mi bilemedim ama denedim:)
    sinemtopsakal@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ben yine katıldım şans bu belki yine kazanırım:)
    Emine Kılıç emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Bende varım :)

    saganak_240@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Denilenleri yaptım canım.
    Rafflecopter'de yazdım.
    Bir de http://www.facebook.com/KitapAsigi facebook sayfasını beğendim ek olarak (Zehra Kaya)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Merhaba
    Okumak istediğim bir kitap ve çekilişe severek katılıyorum rafflecopter‘i kullanarak katıldım
    zeynep.zynp_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. BU KİTABI GERÇEKTENDE ÇOK İSTERİM
    GEÇENLERDE ALMAMIŞTIM AKLIM ONDA KALMIŞTI
    AMA BU YARIŞMAYA KATILMAYI BAŞARABİLECEKMİYİM BİLMİYORUM
    benim gibi ihtiyara biraz karışık geldi:)
    yada alışık olmadığım tarz diyelim
    YORUMUMU YAPTIM
    FACE DE BEĞENDİM
    sengul_oncel1969@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. merhaba
    rafflecopteri kullanarak çekilişe katıldım
    melek.51@hotmail.com
    izem cehiz

    YanıtlaSil
  17. selam
    Böyle çekilişlerde hiç şansım yoktur ama bi deneyelim bakalım
    mail adresim...muzaffer@atilimyapi.com.tr

    YanıtlaSil
  18. merhaba daha önce hiç okumadığım bir yazar bu yüzden kazanmak istiyorum :)

    eyireltia@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Kazanmak istiyorum..

    nurevsan_0638@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Biz de varız :)
    afdmrw@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Çekilişe rafflecopter üzerinden katıldım mailim: kitapkurdu2013@gmail.com
    umarım geç kalmadım :)

    YanıtlaSil
  22. gfc mi yazmamışım:KK izleyicinizim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır,devam ediyor:)Zaten süre bitince rafflecopter otomatik olarak durduruyor alımları.Bolşans.

      Sil