#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti : 120 - Her Anne Bir Melektir - Sinan Yağmur

31 Aralık 2012 Pazartesi

Okudum Bitti : 120 - Her Anne Bir Melektir - Sinan Yağmur



                              Bu senenin kapanışını Sinan Yağmur'la yaptım. Kitap çok çok duygusaldı,çok güzeldi,mendil eşliğinde okunması tavsiye edilir,zira ben gözyaşlarıma engel olamadım.

                              Çok güzel ayetler, hadisler , anılar , hikayeler , anne konulu şiirler , anne özdeyişleri ve vecizeler var.  Yani kitapta yok yok. Sinan Yağmur ' un okuduğum üçüncü kitabı. Aşkın Gözyaşları serisini henüz okumadım , 2013' de inşallah.

                          Anneme, kendime dair şeylerde buldum kitapta , anne kıymeti bilmeyenler varsa ki umarım yoktur , bu kitabı okuyunca onlar bile duygulanabilir. Kitabı bitirince o kadar duygu yüklüydüm ki ciddi ciddi ağlamamak için kendimi zorladım.Hani ağlamaya başlasam saatlerce ağlayasım gelirdi. Annemi nasıl çok sevdiğimi anladım bir kez daha, çok şükrettim.

                       Allah tüm annelere sağlık,sıhhat versin. Benim biricik anneme de çok sağlıklı , sıhhati , mutlu ,upuzun bir ömür versin. Benim annemden başka kimsem yok. Annesi yanında olanlar bu duygu yüklü kızın yazısını okuyorsa benim yerime de öpsünler annelerini. Ben sabah ilk fırsatta yapışıp öpeceğim miss gibi annemi :) Anneciğini kaybedenlere de sabır diliyorum , anneleri için de rahmet.Vefat eden annelere de öpücükten binlerce kat daha etkili sıcacık bir Fatiha gönderelim, Rabbim ulaştırsın...


              Ben çok beğendim, okuyun derim.Yer yer baskı hataları olsa da o duygu selinin arasında kaynayıp gidiyor.

                                 
                     Arka kapak tanıtımına da bakalım ;

               Anne, içimizdeki kâinat yolculuğunun anaç yazmalı şefkat rotası
Anne, atlasın göğsüne toprağın tenini seren huzur mırıldanması
Anne, üşüten bazen de yakan yaşam güvertesinde hep dalgalanacak olan sığınak bayrağı

Ağlarsa anam ağlar, gerisi yalan ağlar demiş eskiler. Ne kadar güzel demişler. Bu söz annelerden başka kimseye de uymaz herhalde. Her dertlenişimizde, her ıstırap çekişimizde, her kederlendiğimizde aklımıza annemiz gelir. O yüzdendir ki, anne duası alarak cennetin kapısını aralayanlara yaşamın en güçlü kilitleri bile karşı koyamaz! Geleceğini ve ahirini annesinin ak sütündeki saflığın zırhında büyütenlerindir gerçek olan dünyanın huzuru.
Annemizi çok severiz ama yaşamın pratiğine dair onunla hiçbir şey paylaşmadığımızı ona en çok ihtiyacımız olduğu zaman fark ederiz ve bundan da tarifsiz acılar duyarız. Toplumsal sancılarımızın, artan suç oranlarının çözümü de sadece ve sadece annelerin elindedir. Çocuklarımızın karakter mayasının kaynağıdır anneler.
Aşkın Gözyaşları serisiyle milyonları mest eden Sinan Yağmur bu kez annelerimizi anlatıyor. Her annenin bir melek olduğunu ve insan yaşamını nasıl şekillendirdiğini muazzam bir dille anlatıyor.



Profil Yayıncılık
3. Baskı
Mayıs 2012
285 sayfa

3 yorum:

  1. öyle güzel anlatmışsınki canım 2013 listesinin başına aldım
    hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğenerek okuyacağından eminim ablacığım, güzel yorumun için teşekkürler.

      Sil
  2. evlendiğimden beri annemin kıymetini çok iyi anladım bunuda okursam sanırım iyice bunalıma girerim :)

    YanıtlaSil