#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Konuşan Kitaplar Blog Turu | 2. Gün : Mart Menekşeleri - Sarah Jio (Kitap Yorumum) -Okudum Bitti:119-

30 Aralık 2012 Pazar

Konuşan Kitaplar Blog Turu | 2. Gün : Mart Menekşeleri - Sarah Jio (Kitap Yorumum) -Okudum Bitti:119-




              
                               İkinci blog turumuzun ikinci gününe hoş geldiniz :)


                Sizleri de, 29-30 Aralık 2012 tarihlerinde bu denizi, bizlerle birlikte keşfetmeye bekliyoruz demiştik. Beklenen an geldi.Bu defa 8 blog, sizler için Sarah Jio‘nun Arkadya Yayınları 'ndan çıkan kitabı Mart Menekşeleri 'ni inceledik 
Bu güzel kitap hakkında benim fikirlerime gelirsek;
 
Öncelikle kapağı ve ayracı çok şık,çok şeker. Sayfalar gözlerinizi yormayacak, kolay okunacak şekilde.
Keyifle, yorulmadan,sıkılmadan okunacak bir kitap.Çevirisi de gayet hoş.
 
Mutsuz bir kadının yaptığı bir yolculuğu okuyoruz,hem gerçek anlamda hem kendi iç dünyasına. Sırları çözecek bir günlük sayesinde kitap içinde kitap okumuş gibi hissettim.Akıcı,içten,duygusal. İlk kısımlar biraz durağan gelse de asla sıkılmadım,elimden bırakamadan yine çok kısa bir sürede keyifle okudum.Her tür duyguya yer verilmiş.Sonlarında duygulandım, gözlerim bile doldu :) Kitabı okuyunca içimde ani bir ada sevgisi beliriverdi,hayatın acı tatlı sürpizleri olduğunu düşündüm.

Okumayanlar için detay verip heyecanını kaçırmak istemem,yine de detaylı yorum seviyorsanız tur arkadaşlarımın yorumlarına göz atmayı unutmayın.Çekiliş sonuçları için bekleme de kalın....
 
Keyifli okumalar.
 
 



                        ARKADYA YAYINLARINA TEŞEKKÜRLER.
                         
                                      Bizi izlemeye devam edin :)

2 yorum:

  1. ben niye bu blog turlarına denk gelmiyorum bir türlü:(

    YanıtlaSil
  2. Yorumlar buraya mı bilmiyorum ama bende istiyoruum :) şansım yaver gider umarım :)

    YanıtlaSil