#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : 2012' de Kaç Kitap Okudum Acaba ? :)

31 Aralık 2012 Pazartesi

2012' de Kaç Kitap Okudum Acaba ? :)


                                             Blogger arkadaşlarımızın çoğunun sene sonu hesap dökümü niteliğindeki postlarına sevgi dolu gözlerle baktım ama son kitabım bitmediği için ben yazamamıştım , son kitabı da tamamlayınca sıra geldi 2012 yılına genel bakışa; bu yıl çok çeşitli türlerde toplam 120 kitap okudum. Bu sene birr değişiklik yaptım şiir okumaya da başladım, eskiden de okurdum ama artık düzenli her listemde bir şiir kitabı bulundurmayı ilke edindim :)  

                             Belirli bir türün insanı değilim (polisye okuru, fantastik okuru vs.). Ben kitap okuma konusunda sınır koymuyorum kendime, her tür kitabı okuyabilirim. İşin kötüsü hiç bir kitabı yarım bırakamam, mecbur değilsem.Aynı anda üç bazen daha fazla kitabı eş zamanlı okuduğum için farklı türleri sevmem işime geliyor. Umarım 2013 yılında da çok güzel kitaplar okurum. 

                                  
                                 Fotoğrafta görülen defter Ayşım'cığımın hediyesi köpecikli defteri okuduklarımı yazdığım defter oldu bu sene ve sonrası için de, yukarısında görülenler de mantar panoma astığım listelerim. Yeni yıl demek yeni listeler,yeni kitaplar demek :))

Bakalım neler okumuşum.

1-Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk - İskender Pala
2-Bir Geyşa'nın Anıları - Arthur Golden
3-İsyan Günlerinde Aşk - Ahmet Altan
4-Kara Melek - Linda Howard
5- İz - Canan Tan
6-Aşk Akla Girer - Güler Kazmacı
7-Japon Masalları - Temel Keşoğlu
8-Huzur - Ahmet Hamdi Tanpınar
9-İki Cami Arasında aşk - Mürvet Sarıyıldız
10-Sibirya Masalları- Temel Keşoğlu
11-Tarihte İlginç Gerçekler - Remzi Çavuş
12-Vietnam Masalları - Temel Keşoğlu
13-Romen Masalları -Temel Keşoğlu
14-Sicilya Konuşmaları - Elio Vittorini
15-Kutadgu Bilig - Yusuf Has Hacip
     Ersin Osman Söğütlü
16-Duman - Turgenyev
17-Muhteşem Kanuni Sultan Süleyman Altın Çağ ve Hürrem Sultan
     Yavuz Bahadıroğlu
18-Türkiye'de Ermeni Meselesi - Neşide Kerem Demir
19-Mesnevi'den Hikayeler - Süheyl Seçkinoğlu
20-Yazamadıklarım - Mete Akyol
21-Antik Acılar - Sunay Akın
22-Hiyaler 2 - Anton Çehov
23-Yeşil Gece - Reşat Nuri Güntekin
24-Ekmekçi Kadın - Montepin
25-Veba - Albert Camus
26- Çeçen Şiir Antolojisi -Refik Özdemir 
27-Bahçede Bir Türk -Yiannis
28-Gönül Hanım - Ahmet Hikmet Müftüoğlu
29-Çeçen Masalları - Tarık Cemal Kutlu
30-Garip Bir Aşk - A.J.Cronin
31-Satranç - Stefan Zweig
32-Büyükanne - Halide Nusret zorlutuna
33-Aklından Bir Sayı Tut - John Verdon
34-Çeçen Nart Efsaneleri - Tarık Cemal Kutlu
35-Her Çikolata Yenmez ve Başka Tatsız Öyküler- Sevil Atasoy
36-Kartal Pençesinde - Peyami Safa
37-Açlık Oyunları - Suzanne Collins
38-Ateşi Yakalamak - Suzanne Collins
39-Alaycı Kuş -Suzanne Collins
40-Kusursuz Cinayet Yoktur - Sevil Atasoy
41-İsrafil'in Aynası - Şebnem Pişkin
42-Yabancı - Albert Camus
43-Dönüşüm - Franz Kafka
44-Kürtlerin Kökeni ve Güneydoğu Anadolu Gerçeği
     M. Şadi Koçaş
45-Hayat Değiştiren 101 Öykü- Cengiz Erşahin
46-Ölmeden Önce Keşfetmeniz Gereken 5 Sır - Dr. John Izzo
47- 13. Ay Mevsim Aşk - Nesrin Çaylı
48-Savaşsız  20 Gün - Simonov
49-Bütün Öyküleri 2 - Sabahattin Ali
50-Kısa Çoraplı KAdınlar - Sabiha Doğan
51-Grev  - Orhan Kemal
52-Şehzade Selim - Yavuz Bahadıroğlu
53-Hayatınızı Değiştirecek Bilgelik Öyküleri-Dr. Yaşar Ateşoğlu
54-Bir Görüşte Aşık Olabilirsiniz Ama Asla Dost Olamazsınız - Mustafa Çifçi
55-Ahmet Rasim Bütün Eserleri 2 - Gecelerim ve Falaka
56-Ladesçi - ÜStün dökmen
57-Ölmüş Eşek - Aziz Nesin
58-Aşk ve Gurur - Jane Austen
59-Fena Halde Leman - Atilla İlhan
60-Seçmeler - H.Suphi Tanrıöver
61-Ona Sevdiğimi Söyle - Tarık dursun K.
62-Yaban - Y.Kadri Karaosmanoğlu
63-Bin Dokuz Yüz Seksen Dört - George Orwell
64-Piraye - Canan Tan
65-Tarihten Yansımalar 1 - Abid Yaşaroğlu
66-Şah ve Mat - Mario Mazzanti
67-Yakın Yüreğimi Sevmesin Bir Daha - Raşit Kara
68-Suzan Defter - Ayfer Tunç
69-Karanlık Öyküler - Stephen King
70-Hayat Değiştiren 1001 Söz -Cengiz Erşahin
71-Çeçenistan Yasak Ülke Kayıp Vicdan
72-Monte Cristo - Dumas
73-Şehir Mektupları - Ahmet Rasim
74-Hırçın Kız - W. Shakespeare
75-Sevgi ÜZerine - Bahadır Küçük
76-Kerbela Aşk' a Bela : Hz. Hüseyin - Sinan Yağmur
77-Gölge Hırsızı - Marc Levy
78-Ahmet Ümit - Şeytan Ayrıntıda Gizlidir
79-Yakılacak Şiirler - A. Selçuk İlkan
80-Otlakçı - Memduh Şevket Esendal
81-Kelile ve Dimne - Beydeba
82-Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında Haruki Murakami
83-Yolcu Beyhude Geçmesin Bu Ömür - Osman Pamukoğlu
84-Merhaba, Hoşçakal - Joanne Harris
85-Onlar - Aam Blake
86-İnsan Ruhunun Haritası - Ahmet Ümit
87-Uğultulu Teğeler - Emily bronte
88-Osmanlı'nın Gözyaşları - Salih Gülen
89-Aşk'a Yolculuk Veysel Karani -Sinan Yağmur
90-Henüz Vakit Varken Gülüm - Nazım Hikmet
91-Yağmurdan Sonra - Can Dündar
92-Kadın Destanı - Ayla Kutlu
93-Bir Ses Böler Geceyi - Ahmet Ümit
94-Kendine Ait Bir ODa - Virginia Woolf
95-İslam'la Yüzleşmek - Prof. Dr. Nihat Hatipoğlu
96-Tarihten Yansımalar 2 - Abid Yaşaroğlı
97-Erebos - Ursula Poznanski
98-Aşk Zamanı - Necib Mahfuz
99-Lizbona Gece Treni - PAscal Mercier
100-Düş Zamanı Aborjinler - Eser Coşkun
101-Bütün Şiirleri - Edgar Allen Poe
102-Ölümcül Kimlikler -Amin Maalouf
103-Eylül - Mehmet Rauf
104-Ayışığı Kedisi - Ayşım Okudan
105-Beyoğlu Rapsodisi - Ahmet Ümit
106-Hayvan Öyküleri - Franz Kafka
107-İnsancıklar - Dostoyevski
108-Ruh Koleksiyoncusu - Tess Gerritsen
109- Bakire - Nancy Pickard
110-Şahane Hatalar - Heather McElhatton
111-Aşka Dair - İskender Pala
112-Mart Menekşeleri - Sarah Jio
113-1Q84 - Haruki Murakami
114-Ateş, Güneş ve Ada - Ertürk Akşun
115- Olmak İstediğim Yerde - Adele Griffin
116-Köpek Kalbi- Bulkagov
117-Anonim Kitap - Ahmet Karcılılar
118-1453 - İskender Fahrettin Sertelli
119-Çıplak Ayaklıydı GEce- Ahmet Ümit
120 - Her Anne Bir Melektir - Sinan Yağmur


                     Maşallah bana :))Yazana Kadar yoruldum :)) Umarım 2013 yılı hepimiz için bol okumalı geçer.

24 yorum:

  1. canım kırbirkere maşallah diyorum
    bende kendime kitap okur diyordum ben daha kitap okumaya başlamamışım 2013 hedefimi yükselteyim bari.
    evli ve 3 çocuklu yaşlı bir teyze olarak ayda dört kitap düşünmüştüm ama dur bakalım neler olacak:)
    size bol kitaplı sağlıklı günler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu ablacığım ,maşallahın var senin de, hepimize hayırlı,bol okumalı,huzur dolu bir yıl diliyorum,sevgiler.

      Sil
  2. Maşallah şekerim darısı başımıza, valla yazarlar da yayınevleri de köşeyi dönmüş sayende :)))

    YanıtlaSil
  3. İyi seneler diliyorum, 2013 umduğundan daha güzel geçsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel dileklerin için , Tüm amaçlarına ulaşağın bir yıl olsun.

      Sil
  4. Maşallah canım ya keşke ben de bu kadar çok kitap okuyabilsem :)

    2013'te daha fazla kitap okuman dileğiyle...


    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. nasıl bir güzelliktir bu yaa:)Bayıldım bir de Canımcığım yukarıdaki kitap okuma kısmı var ya bir an benden önce yazmışsın gibi geldi, ya da beni anlatmışsın gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen senin bloguna ışınlanıyorum, yoğundum bakamadım , okuma stilimiZ benziyor zaten:)

      Sil
  6. Durmak yok, yola devam... :) Yeni bir yıl, yeni kitaplar, yeni insanlar ve beklentiler... Ne düşünüyorsan, onların gerçekleşmesi dileğiyle, mutlu bir yıl diliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Hepimize güzelliklerle dolu bir yıl diliyorum , severek takibindeyim ,sevgiler.

      Sil
  7. kıskandım :(
    (aman nazar değmesin..)
    ben de kitap okumayı çooooook seviyorum ama üniversite öğrencisiyim ve derslerin yoğunluğundan maalesef kitaplara zaman ayıramıyorum.. saatlerce ders çalıştıktan sonra gözlerim yeterince yoruluyor zaten..sanırım herkesin kitap okumamak için türlü bahaneleri oluyor..
    sanırım bu sayının çeyreğine falan anca ulaşmışımdır :(
    umarım 2013 benim için de boolll okumalı geçer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayı önemli değil nicelik değil nitelik önemli değil mi ama ? Benim vaktim çoktu, çok okudum, önemli olan dersler hem derslerle beraber kitap okuman bile çok güzel, sevgiler,,bol okumalu derslerde başarılı bir yıl olsun.

      Sil
  8. Masallah ben de okurken yoruldum :) bol okumali keyifli bir yil dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yorucu bir post oldu :)Hepimize bol okumalı yıllar.

      Sil
  9. ortalama olarak 3 günde bir kitabı bitirmişsin. zaten ben senin kitap yorumlarını okumaya yetişememiştim. maşallah diyelim, nazarlar değmesin.

    YanıtlaSil
  10. MaşaAllah SubhanAllah diyorum... ;)

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler, çok severek takipteyim ;) Hepimize güzel bir yıl olsun,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Maşallah size. Ben diyecektim bir baktım ki listenin sonuna yazıvermişsiniz. Sizin yarınız kadar kitap okudun mu bilmem ama tutup tüm kitapları yazmaz/yazamazdım.
    size baktıkca ilham alıyorum. Elimdeki okunmayı bekleyen kitapları bitirmeye kararlıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu liste tutma işini kendimi motive etmek için yapıyorum, kaba tabirle rakamlar beni gaza getiriyor,başka amacım yok :)

      Sil