#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Çilek Mevsimi || Burcu Büyükyıldız || ALINTILAR || Konuşan Kitaplar ile Blog Turları

28 Ağustos 2014 Perşembe

Çilek Mevsimi || Burcu Büyükyıldız || ALINTILAR || Konuşan Kitaplar ile Blog Turları





                               Çilek kokulu turumuza dün tanıtım ve çekilişle (hem de imzalı ) başladık. Tüm detaylara Konuşan Kitaplar ile Blog Turları Facebook sayfamızdan ulaşabilirsiniz. Tık tık .




müptela



                                             Ufak alıntılarımla sizlerleyim ... 






... Genç kız , ne diyeceğini adeta unutarak takılıp kalmıştı yine o aklını başından alan gamzelere. Bir erkeğin bu denli güzel gülmesinin yasaklanması gerektiğini düşmüştü yine aklına ...




... Pembe bulutların zirvesinde aşkın en delisini yaşıyorken , bir sabah tahmin bile edemeyeceği bir şiddetle çakılmıştı yeryüzüne.




...  '' Her gün uyandığımda , ' Bugün onu görmeyeceğim. ' diye ikna ediyorum kendimi. Ama sonra bir bakıyorum yanındayım. Sonra yanından ayrılırken ' Bu son!' diyorum. Ama yine olmuyor, yapamıyorum. Ne zaman senden uzaklaşmaya karar versem, aynı hızla daha da fazla yakınlaşıyorum sana ve bunun önüne ne yaparsam yapayım geçemiyorum. '' 

                                                                 - Yağız



... '' Senden uzaktayken , aklımdan çıktığın tek bir an bile olmadı. Gülüşünü, gözlerini , güzelliğini hiç unutmadım. Ama çilek kokun... Bir tek o dolmadı burnuma buram buram. Bir tek o kokuyu bulamadım. Giderken yanıma aldığım şalın , sahip olduğu kokuyu çok çabuk yitirdi. ''

                                                                 - Yağız





...Çaresizdi. Yarası da, yara bandı da aynı kişiydi.





... ''Sensiz geçirdiğim her gecede , kazımaya çalıştım seni, tenimden, aklımdan... Kalbimden... Ama olmadı, başaramadım.'' Derin bir soluk doldurdu ciğerlerine ve devam etti. '' Ben çabaladıkça seni unutmak için , sen daha çok bulaştın ruhuma. Her yanıma bulaştın. Kurtulamadım. ''

                                                                 - Mira




... '' Hep bana gel Mira 'm. Ne olursa olsun geleceğin yer hep benim yanım olsun. Çünkü benim hep öyle olacak.''

                                                                  - Yağız




... '' Günlerce , gecelerce seni özlemekten tükendim. Bazen gözlerin silikleşti hafızamda. Korkuyla, deli gibi dolandım. Ama resmin vardı. Hatırlayabilirdim. En... En zoru da sıcaklığını yitirmekti avuçlarımda. ''

                                                                  - Yağız




... '' Sen benim dünümsün... Bugünümsün... Yarınımsın... Her şeyimsin Mira'm... ''

                                                                -Yağız






                      Çekilişimize katılmak için rafflecopter kutucuğumuzu  doldurmanız yeterli. 




a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder