24 Ağustos 2013 Cumartesi

Konuşan Kitapların Zaman Yolculuğu



                                   Blog turumuzun  son gününde bizim şeker kızlarla minicik , tek soruluk bir ropörtaj yaptım. Zamanda yolculuk yapacak olsaydınız , nereye giderdiniz dedim. Bakalım neler demişler...



 
 
Yorum Durağım :  ''  Ben şahsen ejderhaların, elflerin, kılıçların, savaşların, krallıklarını yani Bir George R.R. Martin dünyasında yaşamak isterdim. Bir Elf olup savaşlarda bir okçu olmak isterdim ''
 
 
 
 
 
 

 
 
Kitap Aşığı  :     MÖ 12. 30 Ağustosa gidip Kleopatra' nın ölüm anını görmek isterdim
 
 
 

    Tuğçe'nin Kitaplığı  :   1800 Londra Balolar, lordlar, dükler ve daha neler neler...  Bildiğin bir Jane Austen  kitabı yani  benimkisi.  





Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi :


"Zamanda yolculuk mümkün olsaydı (ve Tanrım lütfen mümkün olsun!) gitmek istediğim tek yer ve zaman var:

Edinburg - İskoçya 1800'li yılların istediğin birine yolla beni bebeğim. Bilindiği üzere, Küçük Kız umutsuz bir romantik olarak historical romance fanatiği ve geçmişten çıkıp bugüne gelememiş biri :) İskoç Lordlarının o muazzam döneminde olmak, bir mümkünse kendime aralarından en kaslısı olacak şekilde münasip bir kısmet bulabilmek zevkini ölmeden yaşayabilirsem çok memnun olacağım. Bu talebim ota poka test yapan İsveçli bilim adamlarına iletilsin, mümkünse abudik gubudik testleri bırakıp bu işe yoğunlaşsınlar :)

Haksızmıyım ?
  





Kitap Avcısı  :  Geçmişe gitmek istediğim bir sürü yer var ama onları sonuçta biliyoruz değil mi! Beni geleceğe götürün, şöyle 3000 yılına falan, belki yeni gezegenler keşfedip yerleşmişizdir, ha? Hem kabul edin şimdi, hangimiz jetgilleri izleyip de ben de istiyorummm! demedik .


 

Maria Puder Ölmedi  :       1970li yıllarda Amerikaya gitmek isterdim. O kıyafetleri, müzikleri ve atmosferi yaşamak isterdim  .





 :  Ben geleceğe gitmek isterdim. Diğer gezegenleri gördüğümüz ve artık oralara yerleştirdiğimiz bir zamanda uzay gemisinde çalışan bir asker olmak isterdim. Hani Alien ya da Star Trek tarzı bir zamanda Ama içinde her türün olduğu gezegenler olsun tabe
 
 
 
 
 


 
 








   İşte  bizden bu kadar. Sizlerin zamanda yolculuk yapma şansınız olsaydı nereye ve niye giderdiniz ?





             
 
Çekilişimize katılmayı unutmayın.
 
 
 


a Rafflecopter giveaway

9 yorum:

  1. ahahah en popüler cevap benimki olmuş bence :p :) ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık ara öndesin bebeğim :) Sizin de hayal güçlerinize sağlık :)

      Sil
  2. Bizim tur ekibi gene döktürmüş :D:D en sade de sanırım benimki olmuş... Gerçi çok gitmek istediğim yer vardı ama aklıma bişey gelmemişti :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidilecek yer çok olunca kararsız kaldın :)

      Sil
    2. kesinlikle! Neyse bi zaman makinesi falan icat edilene kadar ben bişeyler düşünürüm :D

      Sil
  3. çok hoş bir yazı olmuş,fikrine sağlık :)
    ben direk j.r.r.tolkein'in dünyasına,orta dünyaya gitmek ve bir rohan'lı bir at beyi olmak isterdim.orklarla savaşmak ve aragorn'la tanışmak isterdim.o coğrafyada ve o tarihte yaşayabilmek muhteşem olurdu bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal gücümüzün sınırıyok :)

      Sil
  4. binlerce yıl sonasına gitmek isterdim.
    geçmişe gitmem valla.
    :)

    YanıtlaSil
  5. binlerce yıl sonasına gitmek isterdim.
    geçmişe gitmem valla.
    :)

    YanıtlaSil