#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 105: Zamanın Ötesine Yolculuk || Robert Liparulo

5 Eylül 2017 Salı

Okudum Bitti- 105: Zamanın Ötesine Yolculuk || Robert Liparulo





           Kitap seven herkese aynı gecede üçüncü defa merhaba. Merhaba demediğim günlerin acısını çıkartıyorum. 

        David ve Xander azimle annelerini aramaya devam ederler. Tam bir pislik olan Taksidian 'ın sırlarını öğrenmeye de. Bu kitabın en tatlı kısmı büyük büyük amcalarının çocukluk zamanına yaptıkları yolculuktu bence. Böylece evin neden ve nasıl inşa edildiğini de öğrenirler. Hem geçmişe hem de geleceğe yolculuk var. Çok da keyifli.




''Ölümden dönmeler çoktu.''


''Sıradan şeyleri onlardan uzak kalana dek gerçekten takdir  edememek ne garipti.''


''Bazen iyi insanların başına kötü şeyler gelir.''




MARTI YAYINLARI

Çeviren: Taner Tanrıöver
1. Baskı Nisan 2013
300 Sayfa




 

3 yorum:

  1. Seriye başladım ama 4.kitaba hiçbir şekilde ulaşamıyorum e kitap olarak satın almaya bile razıydım ama maalesef yok.irtibat kurduğum hiçbir kitap satıs sitesinden de olumlu dönüt alamıyorum.Eş dost farklı sehirlerde yaşayan tanıdıklarımı bile seferber ettim.İlk üç kitabı bitirmeme rağmen 5 ve 6 ya geçemiyorum.Yanıtınız muhtemelen olumsuz olacak ama şansımı denemeden pes etmek istemedim 4.kitabı satmayı düşünür müsünüz?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba seriyi okuyup bitirince kuzenime gönderdim. Nadirkitap sitesinde var. Hatta biri 45 liraya satarken bu satıcı da 15 lira kaçırmayın bence.
    https://www.nadirkitap.com/zamanin-otesine-yolculuk-hayalevi-krallari-4-robert-liparulo-kitap10101563.html

    YanıtlaSil
  3. Nadir kitaba daha önce bakmıstım orada da tükendi diyordu.Linki atınca çok şaşırdım,ne kadar mutlu olduğumu anlatamam size �� Çok ama çok teşekkür ederim hiç tanımadığım bir kitap dostunun beni bu kadar sevindireceği aklıma bile gelmezdi.İyi ki sizi bullup yazmışım.

    YanıtlaSil