#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 75: Bakış Açısı || Demet Baykal

3 Haziran 2017 Cumartesi

Okudum Bitti- 75: Bakış Açısı || Demet Baykal



 
              Kitap seven herkese merhaba. Günün kitabı Demet Baykal'ın ilginç kitabı Bakış Açısı. 

           Konusunu bilmeden adından ve kapağından yola çıksaydım korkabilirdim. Kişisel gelişim kitaplarını nadiren de olsa okusam da , ne yalan söyleyeyim hep sıkılarak okuyorum. :) Bu kitap  farklı yazılışı sebebiyle hiç sıkmadan bitti. 

     Arka kapak da Demet Baykal şöyle diyor: 

''Emir kipi kullanmadan da, bir kişisel gelişim kitabı yazılabileceğini göstermek istedim. Bana yapay ve itici gelen, 'Söylediklerimi yapın!' yaklaşımını kullanmayarak, öğretileri olay örgüsü dahilinde işledim. ''

        İşte tam da böyle yapmış. Kitabın ana karakteri Devran 'ın hayatından hareketle kendi aydınlanma sürecini biz okurlara da yansıtmak istemiş. Kısa kısa bölümler halinde olması ayrı bir güzel olmuş. Kısa ve ilginç bir kurgu olarak okurken arada yazarımızın 'Bakış Açısı'na da odaklanmak için bir fırsat. Bölüm başlarında da çok güzel alıntılar paylaşılmış. 

        Şunu da söylemeden geçemeyeceğim kişisel inancımda reenkarnasyonun, ruh göçünün yeri yok. Ben inanmıyorum, yani benim inancımda yeri yok diye öyle bir şey yok diye tutturamam elbette. Herkesin 'Bakış Açısı'na saygı duymak lazım. :) 






... Annem, benimle hiç oyun oynamazdı. Sadece oyuncak alırlardı. Yalnız başıma oturup, oyuncaklarla konuşurdum. Pahalı oyuncaklara gerek yokmuş, çocuklar, süzgeç ve makarnayla bile çok daha keyifli vakit geçirebiliyormuş meğer...


... ''Öleceğin dakikayı değiştiremezsin fakat tüm hayatını nasıl yaşayacağını kendi seçimlerinle belirleyebilirsin. Yaşamın kalitesi tesadüf değildir.''


... Baba sıfatını herkes hak etmiyor vesselam.


... ''Bağışlayamadığın insanla, aranda bir enerji bağı oluşturmuş olursun. Bu negatif enerji bağı, aynı frekanstaki diğer insanları ve dolayısıyla da olayları yaşamına çeker. Önce geçmiş hatalarını, sonra, affedemediğin herkesi bağışladığın zaman; ruhun özgürleşecek, yüklerinden kurtulacak...''



... Hayat; her zaman, isteneni vermiyor.



KARİNA YAYINEVİ

1. Baskı Nisan 2017
128 Sayfa


5 yorum:

  1. Benim de yeni okuduklarımdan biri :) Güzel kitap :)

    YanıtlaSil
  2. Kişisel gelişim kitapları benim de tarzım değil.. Birkaç tane elime alıp okumayı denedim, hatta bitirdiklerim de oldu ama tercih ettiğim bir tür değil. İnceleme için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. kişisel gelişimlerden hep uzak durmuşumdur ama yazarın dediği gibi emir kipi olmadan yazılmışsa şayet kişisel gelişime meraklı olanları fazlasıyla memnun etmiştir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ben de bu kitabı dün okumuştum. Biraz ilginç biraz garip bir kitaptı :) Sizin tanıtımınız da güzel olmuş.
    Bloğunuzu yeni gördüm ve hemen takibe aldım, sizi de bloğumuzda ağırlamak isteriz :)
    maviveedebiyat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil