#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti-16: Sakın Oraya Gitme || Yekta Kopan

7 Şubat 2017 Salı

Okudum Bitti-16: Sakın Oraya Gitme || Yekta Kopan




            Günün ikinci öykü kitabı Yekta Kopan 'ın son kitabı. Sakın Oraya Gitme. Son kitap alışverişlerimden birinde Eganba sitesinden imzalı olarak aldım. Adıma özel imzalı olmasa da avuntu işte. :) 


           Yekta Kopan 'ın daha önce ,

Kediler Güzel Uyanır kitabını okumuştum tık tık . Çok da sevmiştim. Aile Çay Bahçesi 'ni de aldım ama  tamamını okuyamadan bir arkadaşım götürdü. Geri alırsam okuyacağım. Okuduğum bir buçuk kitabı bu son kitaptan daha çok sevdiğimi net bir şekilde söyleyebilirim. Bu öyküler daha sert, kasvetli, argolu. Sanki tamamen başka bir yazar yazmış gibi. İlk defa bu kitabını okumuş olsaydım yazarın belki çok daha fazla severdim, bilemiyorum. Yine benim beklentilerimle alakalı olabilir ama en sevdiğim öykü kitapları arasına giremedi ne yazık ki...







... Babalık sonradan giyilen bir gömlek, çoğu erkeğin düğmelerini doğru ilikleyemediği. Ama annelik öyle mi ya?

 ...Sen ne anlattıysan benimle ilgili, onu sahiplendim. Senin cümlelerinde özneyi değiştirmekten başka bir geçmişim yok.
*SAMODEY   


 ...Ucundan dönmüştü evliliğin. Nişanlanmıştı. Müstakbel karısının serseri abisi, boşandığı eşini yirmi yerinden bıçaklamasa nikâh masasına oturabilirlerdi. ''Abim hapisteyken evlenemeyiz,'' demişti nişanlısı. Bir katilin dokunduğu herkesi öldürdüğünü o gün öğrenmişti. 
*MEKTUP 


... Erken ölmüş dostlar kış geceleri kadar soğuk bir öfkeyle dolduruyormuş insanın yüreğini. *BİSİKLET 


...Nefretini ânında söyleyip tüketen insanları severim. Böyle sahici adamlar kalmadı artık. * FACTOTUM  


... Okumaktan ve sevmekten daha anlamlı hiçbir şey yoktu hayatta.
*KALLTORPSSJÖN LANETİ  



CAN YAYINLARI 
1. Baskı Kasım 2016 
134 Sayfa





2 yorum:

  1. hadi yaa, gerçi bendeki de adıma olmasa da imzalı :D ama ben de söyleşiden sonra azcık tırsıyorum , bakalım :D

    YanıtlaSil