#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti- 2: Sen Bunu Okuduğunda Ben Ölmüş Olacağım || Julie Anne Peters

13 Ocak 2017 Cuma

Okudum Bitti- 2: Sen Bunu Okuduğunda Ben Ölmüş Olacağım || Julie Anne Peters





                     Herkese merhaba. Bu senenin kitaplarını da fazla ihmal etmemem lazım ki birikmesin. Sen Bunu Okuduğunda Ben Ölmüş Olacağım kapağıyla kalbimi çalangillerden. Hem minimalist tasarımı , hem kabartmalı dokusu, enfes. ♥ Konusuna kaba taslak bakınca kesin ağlarım diye korkarak başladım. Epey üzdü ama ağlatmadı neyse ki. Yine GO! KİTAP' tan çıkan Konuş Benimle kitabı geldi aklıma. Hakkındaki yazım için tık tık.


                   Kitapla ilgili düşüncelerim oldukça karışık. Üzülerek, etkilenerek okudum. Hep bir umutla okudum ayrıca. Ama yetişkinler için ya da tamamen sorunsuz, mutlu ergenler, gençler için daha uygun olduğunu düşünüyorum. 


                    15 yaşındaki Daelyn hayatı boyunca yaşıtları arasında dışlanmış, onların türlü zorbalıklarına maruz kalmış ve sesini çıkaramamış, mutsuz bir kızdır. Yaşadıklarını okurken , çocukların ne kadar zalim olabildiklerini bir kere daha düşündüm. Eh hepimiz benzer şeylere kendimizde olmasa da çevremizde şahit olmuşuzdur. Bu yüzden bu kitabı ebeveynler okumalı. Bir kere daha vicdanlı, farklılıklara saygı duymayı bilen bireyler yetiştirmenin ne kadar elzem olduğunu hatırlarlar belki. 

                     Daelyn daha önceki başarısız denemesinden sonra tekrar intihar etmeye karar verdiği bir dönemde, okulunun yanındaki bankta Santana isimli tuhaf bir çocukla tanışır. Daelyn 'nin konuşamamasına rağmen onunla arkadaş olabilmek için çok uğraşan Santana, onun hayatına (biz okurların istediği şekilde) dokunabilecek mi diye merakla okudum. Daelyn 'in son 23 gününü okurken, bu yüzden hep bir umut vardı içimde. 







...  Konuşabilsem ona, ''Birkaç dakikada olan bir şey, seni sonsuza kadar değiştirebilir,'' derdim.




... Neden bilmiyorum ama hakaretleri boş veremiyorum işte. Ben yaşadığım acıların bir ürünüyüm.
  Iskartayım. Atığım.


... Kim demiş cehennem aşağıda diye? Yukarıda da olabilir. Cennetin kapı komşusu da olabilir. Cehennem, cennetin içinde de olabilir. Camdan bir şehirdeki gecekondu mahallesi gibi.



... İnsanlar neden bu kadar acımasız? Ben onlara ne yaptım ki?





GO! KİTAP

Çeviren: Duygu Yücel
268 Sayfa
2016




5 yorum:

  1. ismi hüzün içerse de kapak çekici :)

    YanıtlaSil
  2. kitabın sonunda kız intihar mı etti anlamadım intihar ettiyse neden hesabını sildi?

    YanıtlaSil
  3. Ya bu kitabın pdf sini bir türlü Bulamadım yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil