1 Eylül 2015 Salı

Trnd Projesi : Bepanthol Cilt Bakım Kremi






                             Geçtiğimiz haftalarda Trnd.com 'dan bir kutu Bepanthol krem geldi. Bir tanesi bana, diğer minicikler denemeleri için çevremdekilere. Elbette benim için bir ilk deneme olmadı. fotoğrafta da göründüğü üzere annemin de benim de zaten ayrı ayrı kullandığımız Bepanthol kremlerimiz vardı. Severek kullanıyoruz.






Tanıdıklara , ürün kitapcıklarıyla birer, ikişer deneme boy verip, anketleri doldurduktan sonra, kahveye gelen misafirlere de kahve hazırlarken, tabaklara lokum yerine lokum gibi birer krem koydum. 



Bir sürü insan zaten Bepanthol kremi daha önce kullandığı için , kremi hiç denememiş kişi bulmakta zorlandım. Kullanan herkes zaten memnun, yeni deneyenlerden de aldığım tek olumsuz tepki biraz daha uygun fiyatlı olsaydı keşke oldu. 



Biz ev ahalisi olarak genelde güneşten kaynaklı yanık/kızarıklıklarda cildi rahatlatmak için, çatlayan el ve ayaklarda yumşatmak için kullanıyoruz. Krem olsa da losyon kıvamında oldukça akışkan ve hafif yapılı.


Ürünün vaatlerine de bakmak isterseniz : 



Bepanthol Cilt Bakım Kremi
Cildin yenilenmesine yardımcı olur.
Cildin kurumasını engelleyerek nemlenmesine yardımcı olur.
Cildin pul pul dökülmesine, çatlaklara ve kızarığın giderilmesine yardımcı olur.
İçeriğinde parfüm, koruyucu madde ve renklendirici içermez.
Türkiye'de satışa sunulma yılı: 2012
Bepanthol Cilt Bakım Kremi 
(100 gr) : 24.90 TL
Bepanthol Cilt Bakım Kremi 
(30 gr) : 9,90 TL

2 yorum:

  1. Sana gelsem de şu fotoğraftaki güzelliklerden birini de benim tabağın kenarına koyup getirsen keşke :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) İyi fikir ama birazcık vahşi bizim kızlar.

      Sil