#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Catherine Arley Alışverişim

24 Eylül 2014 Çarşamba

Catherine Arley Alışverişim




  
                              Çok  sevdiğim ama rengi bana koyu gelen bir pudram var , atmaya ya da birine vermeye kıyamadığım için ben de açık renk bir pudra alayım orta yolu bulayım dedim. Catherine Arley pudralarını daha önce kullanmıştım ama rengini , numarasını hatırlayamadığım için en açık rengini aldım. Yazın biraz bronzlaştığım için bu halimle tek başıma kullanamam ama önümüz kış zaten. Bu arada diğer pudramla amacıma ulaşabileceğim.   Yani kısaca pudra almak için bakarken ithal parfüm alana iki hediye olduğunu gördüm , aldım gitti :)



  
                                 Ve işte hediyelerim .Allık ve far . İkisinin de renkleri çok güzel. Allık yoğun pigmentasyonlu değil ama çok hoş bir ışıltısı var.  Annem el koydu bile. Mini palet de gayet doğal renklerden oluşuyor. 


                                  İlk fotoğrafta görünen diğer ürünler eyeliner , beyaz renkli göz kalemi ve anneme altın ışıltılı hologram oje . Göz kalemi istediğim gibi çıkmadı , bu arada bana aslında iyi renk veren ve mümkünse kolay ulaşabileceğim nude bir göz kalemi lazım.Ama online alabileceğim bir yerde olmalı :) Var mı fikriniz ?



    Catherine Arley sitesine bakmak , uygun fiyatlı ürünlerini incelemek isterseniz tık tık. 

2 yorum:

  1. Güzel bir alışveriş olmuş canım güle güle kullan

    nude göz kalemi için
    http://www.flormar.com.tr/control/product/~category_id=1200-d/~pcategory=1000/~product_id=W0717013?cmSrc=Category buna bakabilirsin ben kullanıyorum ve memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk vermiyor elimde birkaç markanın var ama bakayım hemen :) Teşekkürler.

      Sil