#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Seninle | Jasinda Wilder || Konuşan Kitaplar ile Blog Turları || YAZAR SÖYLEŞİ

18 Mart 2014 Salı

Seninle | Jasinda Wilder || Konuşan Kitaplar ile Blog Turları || YAZAR SÖYLEŞİ





                   Blog turumuzun son gününde , sahneye son çıkan yazarımız oldu. Assolistler gibi. Bakalım yazarımız Konuşan Kitaplar mikrofonuna ;)) neler söylemiş...

Öncesinde blog turumuzun tüm detayları için sizi Konuşan Kitaplar Facebook Sayfamıza bekleriz. 






Yazar ve seri hakkında bilgi almak için tık tık 


Ve işte söyleşimiz ;


1) Öncelikle tüm Türk okurları ve özellikle Konuşan Kitaplar ekibi adına merhaba Jasinda, Türkiye'deki ilk kitabın Seninle, Pena Yayınları'ndan geçtiğimiz ay sonunda raflardaki yerini aldı. Bu duygusal kitabın fikri ortaya nasıl çıktı biraz bahseder misin?
Seninle gerçek yaşamdan esinlenilmiş bir hikâye aslında. Ablası, Nell'in yaşadıklarına benzer bir şeyler yaşamış bir kıza ders vermiştim. Öğrencimin kız kardeşi, ona şimdilik Jenny diyelim, bir çocukla çıkmış, bir senatörün oğluyla ve çocuk Kyle'ınkine benzer şekilde trajik bir kaza sonucu ölmüş. Bundan sonrası kurgu, Jenny'de tabii ki yasını tutmuş, acını çekmiş, yardım almış ve kişisel trajedisiyle hayran kalınacak şekilde başa çıkmış. Ama ben bu olayın merkezinden yola çıktım ve biraz daha keşfettim, eğer birisi kaybının yasını tutmayı reddederse ne olur onu bulmaya çalıştım. Gerçek hayatta acıyla başa çıkmak için kendisine zarar verenleri tanıtım, yas tutmayı acısını yaşamayı reddedenleri gördüm ya hayatına devam etmeyi reddedenleri... ve bunu yansıtmaya çalıştım. 

2) Kitabın için müzik dikkate değer bir şekilde yer alıyor, hatta Nell ve Colt müzik ile anlaşıyor, iletişim kuruyor desek yeridir. Peki müzik yazmanı nasıl etkiliyor ve kitabın şarkılarını neye göre seçtin? 
Yazarken her zaman müzik dinlerim. Kitabın şarkı listesi sayfasında da dediğim gibi yazma sürecimde müzik kesinlikle vazgeçilmez bir yer turuyor. Ritim, ton, müziğin verdiği his yazımı çok etkiliyor. Bu kitap için de kitaptaki şarkılara benzer şarkıları fazlasıyla dinledim. Ve bu şarkıları nasıl seçtiğime gelirsek; sözlerine, içerdikleri mesaja ve tabii ki müziğin tarzına dikkat ederek seçtim. Colton'ın nasıl bir tarzı olacağı kafamda zaten belliydi, aynı şekilde Nell'in de ve seçtiğim şarkıların, onların söyleyebileceği şarkılar olması gerekiyordu.

3) Biz grup olarak küçük bir cast çalışması yaptık bile, ama bunu bir yana bırakarak soruyorum, film projesi olması ihtimali var mı? 
Hollywood'da bu kitabın film projesiyle ilgilenebilecek yapımcıların peşinde koşan bir film temsilcim var ve umuyorum ki kitabın bir filmini görme şansımı olacak. Hakların alınması, yapımcıları bulmak, yapımın başlaması ve filme çekilmesi gerçekten çok uzun bir süreç. İşlerin iyi gitmesi için dua ediyorum, ama daha önemlisi hikayemin doğru ellere ulaşmasını sağlayacak çok yetenekli profesyonellerin yardımını alıyorum. 

4) Hikayede gerçek hayattan esinlenilen bir karakter de bildiğim kadarıyla Colton. Onun hikayesi de en az Nell'in ki kadar acılı, onun için nereden yola çıktın biraz anlatabilir misin? 

Evet Colton'ın hayatının bazı kesitlerinde de gerçek hayattan esinlendim. Disleksik olan birisini tanıyordum ve Colton'ı bu durumun nasıl etkileyeceği noktasında arkadaşımın bu konu hakkındaki fikirlerinden ve hislerinden yola çıktım. Ailelerin ve öğretmenlerin tepkileri çok üzücü. Disleksi tam olarak anlaşılamadan önce çocuklar tıpkı Colton'ın  yaşadıklarını yaşıyorlardı. 



  Şimdilik bu kadar ama devamı çok yakında sizlerle. Bu arada şeker yazarımıza sormak istediğiniz sorular varsa siz yazın biz iletiriz , kendisi çok ılımlı ve ilgili :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder