#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 34 : Evvel Sevda İçinde || İbrahim Öksüz

26 Mart 2014 Çarşamba

Okudum Bitti - 34 : Evvel Sevda İçinde || İbrahim Öksüz







                                Dünya Şiir Günü 'nde yani 21 Mart 'ta okumaya başladım bu güzel şiir kitabını. Her kahve keyfimde bir şiir okuyarak , sindire sindire okudum ki bence şiirler özenle okunmalı , alelacele değil. 


                                Evvel Sevda İçinde yırmı yıla yakın olan bir  birikimin eseri. Şairin Adam Sanat, Varlık, Kybele, İnsancıl gibi pek çok dergide yayımlanmış şiirleri de var.  
 Kitabın kapağını , arka sayfa tanıtım yazısını , hatta yazar hakkında kısa bilgi yazısını bile çok beğendim.  Bakınız :


Bir evde çiçek varsa
şiir de var demektir.
Onlar sadece
yerlerini sevmez,
sana aşkı da sevdirir. 
Evin içinde akan ırmağı hissedebilirsin
ama sesini duyamazsın.
Beri yandan
duvar saatinin çıkardığı ses
 sana sürekli
bir masal anlatır.
“Evvel Sevda İçinde,
çok güzel bir kız varmış.
hani sonsuza
bir eklersen sen olur ya,
 işte o kadar güzel” diye başlayan.

Kendi masalının
‘bir  varmış’ını
bu kitapta bulacaksın.
Bir de bakacaksın,


şiirlerde bir’i yokmuş…



  Ve şairimiz : 



“1973 yılında Üsküdar’da denize nazır bir hüzne doğdu. Çınar ağacı gibi heybetli bir baba, akasya gibi naif bir annenin oğludur. Özverili bir ablası içten içe kendisinden daha yakışıklı olduğunu düşündüğü bir ikiz kardeşi vardır. Çocukluğu istikrarlı bir haylazlıkla geçti. Dost olmanın büyüsüne, çoğul düşünmenin gereğine, bir varmış bir yokmuşlara, en çok da aşkın en eski masal olduğuna inanır.
Yine de bu kitap gökten düşen üç elması
İdil’e, Rüzgar ve Destan’a adanmıştır.”



Çilingir Duası


Çilingir ol derdi babam
Bir bileziğin olsun
Elin ekmek tutsun


Çilingir olamadım ama
         sofrasını kurdum


Bir kadın sevdim
          gençtim
Bana kalbini sundu
Anahtarı yoktu


Oturdum içtim 


KOLEKTİF KİTAP
2. BASKI 
HAZİRAN 2013
94 SAYFA

1 yorum:

  1. Kitabın kapağı çok hoş. Bence satılması için kapak çok önemli. Ve gerçekten güzel seçilmiş. :)

    YanıtlaSil