#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Sınırları Zorlamak – Katie McGarry | Yorumum & Alıntılar | Konuşan Kitaplar ile Blog Turları || Okudum Bitti :20

26 Şubat 2014 Çarşamba

Sınırları Zorlamak – Katie McGarry | Yorumum & Alıntılar | Konuşan Kitaplar ile Blog Turları || Okudum Bitti :20




                                     

                              
                              Dün başlayan turumuz hız kesmeden devam ediyor. Bu tür ve kitap bizler için çok özel. O yüzden sanırım bu tur en heyecanla beklediğim tur oldu benim için. Kitabı elime alır almaz bitirmeyi planlamıştım ama hain migren fırsat vermedi . Yeni bitirebildim ve sıcağı sıcağına yorum yazıyorum . Bu kitabı okuyun , özellikle tür olarak seviyorsanız mutlaka okuyun , çok tatlı bir kitap sizi bekliyor.



                          Birbirleri için çok yanlış... ve bir o kadar da doğrular. 



                        Arka kapaktan bu  aşkı en güzel özetleyen cümle ile başladım.  

                        Echo , okul hayatı oldukça parlak olan , sporcu sevgilisi Luke ile mutlu olan ,sevilen ve popüler bir kızken ne olduğunu tam olarak hatırlamadığı bir olay yaşar ve bu travmanın izleri ruhunda ve bedeninde derin bir şekilde yer eder ve hayatı tepetaklak olur. Bu olaydan kısa bir süre önce çok sevdiği abisini Aieres'i  kaybeder. Duygusal anlamda tam bir enkazdır yani. Bakıcıları ile evlenen fazla kuralcı babası ile yaşamak zorundadır. Üstelik yaşadığı olayın suçlusu sayılan annesi ile görüşmesi mahkeme kararı ile yasaklanmıştır. Bu yüzden Sosyal Hizmetler görevlisi olan okulun rehberlik danışmanı Bayan Collins ile görüşmek zorundadır . 


                         Noah  ise iki yıl önce evlerinde çıkan bir yangında anne ve babasını kaybeder , iki erkek kardeşi başka bir koruyucu aile gözetimindedir , kendisi de sık sık  koruyucu aile değiştirmek zorunda kalır , bir önceki ailede babayı yumruklayarak kendi açısından zor durumlara düşer , kardeşleriyle görüşme konusunda ciddi sıkıntılar yaşar ,onun tek amacı erkek kardeşlerine kavuşabilmektir. Kavgacı yapısı ve kötü alışkanlıkları yüzünden okulda da pek sevilmez ve onun da bu sorunları yüzünden Bayan Collins ile görüşmesi gerekmektedir. 


                     İkilimizin , okuldaki sosyal statü farklarından dolayı daha önce muhabbetleri yok , Bayan Collins 'in aracılığıyla Echo 'nun Noah 'a özel ders vermeye başlamasıyla başlıyor her şey, aslında hemen bir şeyler başlamıyor , hatta mecburi ders fikri bile ilk başta işkence gibi geliyor ikisine de. Sonra zamanla ortak amaçları için ( ne olduğunu söylemeyeyim ) birlikte hareket etme kararı alıyorlar , bu kısmi suç ortaklığı onları yavaş yavaş yakınlaştırıyor.


                     Sıradan gibi görünen ama akıcı anlatımı , kusursuz çevirisi ♥ kim yapmış ki çevirisini acaba ? ♥ karakterlerin doyuruculuğu , olayların gerçekçiliğe yakınlığı ve benim burnumun direğini sızlatan duygusallığıyla ( hep Noah yüzünden ) çok keyifli bir kitap çıkmış ortaya.  Nadiren erkek ve kız karakterlerin ikisini birden bu kadar çok severim. Birinden birinde gıcık olacak bir şeyler çıkar hep ama Echo ve Noah 'ı ayrı ayrı da beraber de çok sevdim.  Okuyun pişman olmazsınız.





                       Bunlar da birkaç alıntı ;)




...  Babam sürekli emir veren bir spor antrenörünün ve Alice Harikalar Diyarında 'daki telaşlı beyaz tavşanın garip bir karışımıydı: Hep yetişmesi gereken önemli bir yer vardı ve herkese patronluk taslamaktan keyif alırdı.
                                    
                                                                                         - Echo


...   Noah hınzır gülümsemesiyle , adeta çıplakmışım gibi bana baktığında içimin yağları erimişti. Luke beni heyecanlandırırdı. Noah heyecandan aklımı kaybetmeme neden oluyordu.




...  Yemeğini benimle paylaşacak ve tüm patateslerini bana verecek bir çocuk. Babamla terapistimin konuşmasını dinleyebilmem için kuralları çiğneyecek bir çocuk.  Üşüdüğümde ceketini bana veren bir çocuk. Sadece basit bir dokunuşu beni alev alev yakan bir çocuk. Ama Noah benim gibi bir kızı istiyor olamazdı.




... Oyun salonuna doğru yürürken Noah elini hareket ettirerek parmaklarını benimkilerin arasına yerleştirdi. Kalbim dörtnala koşan bir at gibiydi ; gümbür gümbür. Bu Noah Hutchins 'ti. Düzenli bir ilişkiyi , hatta birisiyle çıkmayı bile reddeden Noah Hutchins. Sadece tek gecelik ilişkiden başka bir şey istemeyen Noah Hutchins. Bir keş. Benim tam zıttım. Ve şu an , istediğim tek adam.




...  '' Sen benim için her şeysin, bu yüzden sanırım bu diğer her şeyi önemsiz kılıyor.''
                               
                                                                                          - Noah



...  Sıcak gözyaşları gözlerimin köşesinde birikmeye başlamıştı, kolumls silerek, '' Kabus görmekten yoruldum,'' dedim, aklımı kaybedecek miyim diye endişe etmekten yoruldum.


... '' Seni asla bir seçim yapmak zorunda bırakmayacak kadar seviyorum''

                                                                                                 - Echo

... '' Neden insanlar benimle gurur duyduklarında hayatım berbat bir halde oluyor? ''
    '' Çünkü büyümek zor seçimler yapmak demektir ve doğru şeyi yapmak her zaman iyi hissettireni yaptığın anlamına gelmez. ''

                                                                                            - Noah & Bayan Collins.



... En kötü ağlama herkesin görebildiği türden olan değildir; sokak köşelerinde inleyerek , üstünüzü başınızı paralayarak. Hayır , en kötü ağlama ruhunuzun ağlaması ve ne yaparsanız yapın onu rahatlatmak için bir çıkış yolu bulamamanızdır.  Bir parçanız solar ve ruhunuzun kalan kısmında bir yara olarak kalır. Echo ve benim gibi insanların ruhları hayatın kendisinden daha fazla yara izleri taşıyor.








                                                     Çekilişimize katılmayı unutmayın :)


a Rafflecopter giveaway



Yorum ve Noah  Hutchins karakter söyleşisi için buraya ,

Yorum ve Yayınevi kitapları için şuraya uğramayı unutmayın. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder