#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 112 : Düğün Hediyesi - Lucy Kevin

2 Aralık 2013 Pazartesi

Okudum Bitti - 112 : Düğün Hediyesi - Lucy Kevin


                                               
                                                       Kapağı ,sayfa düzeni , iri puntoları , şahane püsküllü ayraçlarıyla kalbimde kocaman yeri olan ARKADYA YAYINLARI 'nın okumaya fırsatımın olmadığı nadir kitaplarından birini daha okudum , bitirdim. 


                                                 Hemencecik okunan , kolay, akıcı bir aşk kitabı. Julie Delgado ve ünlü şef Andrew Kyle 'ın yolları bir tesadüf sonucu kesişir. Tabi bu onların ilk karşılaşmaları değildir. Julie , kısa zaman önce kendi restoranı kapatmak zorunda kalır ve teyzesine yardımcı olmak üzere Rose'un Köşkü'nde bir düğün organizasyonunda çalışmaya başlar , böylecepatronun gözüne girerek kalıcı bir iş sahibi olma hayalleri vardır. Ama Andrew ile karşılaşınca işler umduğu gibi gitmez. Daha fazla detay yok.:) 



                                          Güzel bir romantik komedi filmi gibiydi. Zaten bir film izlenecek sürede okunacak kadar kısa bir kitap. Ama bu bir serinin ilk kitabı. Serimizin adı ;  Dört Düğün Bir Fiyasko . Devamını da çıkar çıkmaz okumayı planlıyorum. 






...'' Andrew  ben artık nerede durduğumu bilmiyorum.'' diye itiraf etti Julie. ''Önce senden nefret ettiğimi sandım. Sonra senden hoşlanmaya başladım. Ama öpüşmek mi? '' Başını iki yana salladı. '' Eminim ki bu yanlıştı.'' 

 '' Ben eminim yanlış değildi, '' diyen Andrew , nazikçe onun yanaklarını okşarken bakışları yumuşadı. '' Ben iyi hissettim Julie. Bana senin iyi hissetmediğini mi söyleyeceksin?''




... Andrew sessizce , '' Neden kaçıyorsun?'' diye sordu. Aralarına biraz daha mesafe koyarak, '' Seninle olmaktan. Seninle olamamaktan,'' diye fısıldadı Julie. Ona yakın olmadığında düşünmek daha kolaydı. Fakat yeterince kolay değildi. '' Ne istediğimi bilmiyorum.''





                                                    ARKADYA YAYINLARI

                                                    ÇEVİREN : ÖZGE FINDIKLI
                                                     EYLÜL 2013
                                                     153 SAYFA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder