#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Teşekkürler ♥Tülin (bulutgolgesi) ♥

27 Şubat 2013 Çarşamba

Teşekkürler ♥Tülin (bulutgolgesi) ♥



Hiç tanımadığınız birinin sizi düşünüp , koleksiyonunuz için size şişe göndermesi , bu yetmezmiş gibi fotoğrafta belli olmasa da bu güzellikleri elleriyle süslediği şeker mi şeker bir kutuya koyup göndermesi ne güzel bir duygu tarif edemem. Üstelik şişler bile beni zaten mutlu ederken güzel tuzluk biberliğim , telefonumun ucunda sallanmakta olan boncuklu süsüm, mini çantam ve güzel yazısıyla ,güzel dilekleriyle doldurduğu çok çok şeker bir kart postalla beraber gelince , duygulandım, sevindim ve çok mutlu oldum.

Bir kez daha iyi ki blogum var ve güzel insanlarla tanışmama vesile oluyor diyorum. Bir ara şişelerimin hepsini fotoğraflayıp göstereyim size bir ara demiştim ama yerleri biraz zor . Çok yakında :)




Paketin üzerindeki uğur böceklerini de Okuduğum kitapların adlarını yazdığım defterin sayfa uçlarına kondurdum , baktıkça Tülin Hnm. 'ı hatırlayacağım. Defteri her elime aldıka Ayşım 'ı , aynı şekilde kelebekleri gördükçe Dr.willdone 'ı hatırladığım gibi :) Çok seviyorum defterimi , konudan konuya atladım ama bu sene bir defter günlüğü de yazıyorum , kısaca kitapları anlatıyorum kendime  ilerde unutmamak için  :)




Uzun lafın kısası kocaman kocaaman TEŞEKKÜRLER

Sevgili Tülin ' e .


dip notcuk : Kendisinin de çok güzel blogları ve çok güzel dikiş yüksükleri koleksiyonu var, bakmak isterseniz buradan ana bloguna, profilinden diğer bloglarına ulaşabilirsiniz.




3 yorum:

  1. Şişeler pek de özellikleri olmayan tarzda aslında.( bu anlamda sizi geç tanıdım. Fakat şimdi elime geçen iki minik var ki, sormayın. Biri Nathalie ye, diğeri yine size ayrıldı. )
    Sadece Dune 20 yıldan daha uzun süredir kullandığım koku olma özelliğine sahip :) Öyle ki başkasında kokuyu duyanlar ben geçiyorum sanıyormuş :))
    Bir de kartpostal İstanbul'a gittiğimde Pierre Loti'nin evinden aldığım seriden. Her birini sadece seveceğini tahmin ettiklerime gönderiyorum.
    Küçük ayıcığın her rengini almıştım. Sevgililer gününde " hayatın tuzunu - biberini unutmayın" anlamında dağıttım gitti..
    Kutuyu elbet kendim süsledim. Zevkle, oyun oynar gibi..
    Hepsi bu kadarcık :)

    Her biri küçücük hediyelere bu kadar övgü beni şımarttı bugün.

    Huzur ve sevgi getirsinler evinize.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tekrar çok teşekkür ederim , düşünülmek gerçekten çok güzel , kocaman sevgiler.

      Sil
  2. Ne tür şişeler biriktiriyorsun ? Belki bir katkımız olur :)

    YanıtlaSil