#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 13 : 22 Britanya Yolu - Amanda Hodgkinson

1 Şubat 2013 Cuma

Okudum Bitti - 13 : 22 Britanya Yolu - Amanda Hodgkinson


                   Bir önceki yazımda tanıtımını yaptığım 22 Britanya Yolu' nu bitirdim. Yazısını an itibariyle Şubat ayında yazmış olsam da Ocak ayını 13 kitapla kapadım , Maşallah bana diyor ve kısaca yorumuma geçiyorum.

           İkinci Dünya Savaşı sırasında Polonyalı Silvana ve Janusz 'un hikayesi bu kitap. Savaş için evini,ailesini, bebeğini,karısını bırakıp giden Janusz'un ve o gittikten sonra Silvana'nın başından geçenleri dönüşümlü olarak okuyoruz.Ama bütün bunlar sondan başlıyor.Aradan geçen altı yıldan sonra Janusz İngiltere 'de İpswich'de Brintiya Yolu 22 numarada ev alır ve karısının,çocuğunun izine ulaşıp onları yanına getirir.Bu kavuşmadan sonra başlar herşey.Hem yeni yaşananlar hemde ikisinin de mazilerine bir geri dönüş şeklinde ilerliyor kitap.

                 Çok dokunaklı sahneler var. Savaşları kimin kazandığı sonucu değiştirmiyor herzaman kaybeden insanlık oluyor, kaybeden çocuklar oluyor en çok. Savaşlarla ilgili  tüm şeyler gibi bu kitapta en çok bu yönüyle içimi burktu. Detay ve ip ucu vermeyi sevmediğim için söyleyeceklerimi sıka sıka söylüyorum. Aslında tahmin ettiğim bir detay biraz farklı da olsa doğru çıktı ,sonu da tahmin ettiğim gibiydi ama bu kitabı beğenip beğenmememi etkileyecek bir durum değil. Zaten kitap duygular anlamında  çok zengin.

                      Çok beğenerek okudum , hatta daha önce biterdi ama birden fazla kitabı aynı anda okuduğum için, elimde olmadığı bir anda kapağından ve konusundan etkilenen annem tarafından el konulduğu için önce annemin okumasını bekledim. Çok beğendiğini söyledi ama detay vermedi.10 üzerinden kaç verirsin diye sorduğumda da ' 9' dedi. Geç saatte bitirdiğim için henüz kitap hakkında sohbet edemedik , okuduğum kitaplar hakkında sohbet etmeye,yorumları okumaya bayılıyorum.Neyse tanıtım yazısında arka kapak tanıtımı ve yazar hakkında da bilgiler var bakmak isterseniz bir önceki yazıma ışınlanabilirsiniz.

Çok beğenerek okudum.Arkadya Yayınları'na bu güzel kitap için teşekkür ediyorum. Gerek baskısı, gerek kapağı, gerekse o püsküllü ayracına bayıldım.


ARKADYA YAYINLARI
1. BASKI
OCAK 2013
451 SAYFA
ÇEVİREN: BUSE BARIŞ

8 yorum:

  1. bu kitap benim de okunacaklar listemde. konusunu beğenmiştim ki arkadya kitapları da çok güzel oluyor zaten, seviyorum.
    13 kitap cidden iyiymiş tebrikler kuzum :)
    ben pek okuyamadım işlerden dolayı :(
    8'de kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 kitap da ççok iyi tatlım , sana da maşallah , bol okumalı günler hepimize:)

      Sil
  2. Benimde beğendiğim (görsel olarak ) kitaplardandı ama liste ne zaman :))Malum listelerimiz:))MaşaAllah gerçekten:)

    YanıtlaSil
  3. ben koskoca ocak ayinda ancak bir tane kitap okudum sen 13. yu bitirmissin yahu :)) masallah ;)

    YanıtlaSil
  4. Okuma açısından yeni yıla harika bir giriş yapmışsın canım. Tüm yıl boyunca nice kitaplar okuyup bizler için yorumlamanı diliyorum:)
    Püsküllü ayracını ben de çok beğendim. Kitabın konusu ve kapak tasarımı da ilgimi çekti. Ayrıca annenin de çok beğenmiş olması beni etkiledi. Artık listemde sayende:)
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ,teşekkürler canım, inş. hepimiz için bereketli,sağlıklı,keyifli bir yıl olur. Benden de kocaman sevgiler, öpücükler :)

      Sil