#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti - 1 : Aynadaki Yalnızlığım - İrem Yerlikaya

4 Ocak 2013 Cuma

Okudum Bitti - 1 : Aynadaki Yalnızlığım - İrem Yerlikaya







                             2013 yılının ilk kitabını şimdi bitirebildim. Fena değildi, değişik sayılabilecek bir kitap. Emir Adlı sevgilisinin yazarı terketmesiyle başlıyor hikaye. Ondan sonrası kendi iç dünyasına ayna tutmasıyla kadın gözüyle,aşk,umut,mutluluk ve tam zıtları duygular inceleniyor. Başlarda biraz şizofrenik geldi bana, kendi kendiyle konuşarak yazışan bir yazar ama fena değil :) Bazen kendinizden bir şeyler de bulabileceksiniz okurken.




                   Arka kapak tanıtımına da bakalım ;

'...İnsanlar aynadır birbirlerine. Bazı aynalarda kendine aşık olur insan. Bazı aynalarda ise kendinden kaçar. Biz tam da şimdi, o paramparça olan aynanın cam kırıklarında kendimizi bulduk! '


'...Yaşadığım ayrılıkla paramparça olan aynanın her bir cam kırığında, kendimi buldum. Parçaları birleştirdikçe buğu giderek kayboldu. Şimdi karşımda duran bu yekpare aynada gördüğüm ise kendi billur yansımam...'


 '...Herkes dünyaya tek başına geliyor ve son yolculuğunu da yine tek başına yapıyor. Yalnızca bu ilk ve son anlarda yalnızlığın kendine ait bir mutlaklık hali söz konusu aslında, geriye kalan ömür denilen ve her birimiz için farklı sürelere yayılmış olan o zaman dilimi boyunca, yalnızlığı kendimiz yaratıyoruz! Bu alanda hiçbir konuda özgür olmadığımız kadar özgürüz...'


Galata Yayınları
1. Basım
Temmuz 2010
247 sayfa

Cep boy olmasına rağmen sayfa sayısı çok olmadığından sanırım, okuması çok rahattı.




Herkese keyifli okumalar...

11 yorum:

  1. Yeni yılın ilk kitabını beğenmiş olmanız ne güzel. bende beğenseydim güzel bir başlangıç olurdu. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok da beğenmedim ama işte fena değildi:)

      Sil
  2. Ben de yeni yılın okuduğum ilk kitabından orta derecede keyif aldım:)
    Kitabın ismi güzelmiş.
    Patili güzellerini öperim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi kitap merak ettim:) Hemen bakıyorum:)) Biz de öpüyoruzz:)

      Sil
    2. Henüz paylaşmadım:) Canan Tan'ın Piraye romanı. İlk başlarda hoşuma gitmişti ama sonra beklediğim tadı alamadım nedense.

      Sil
    3. Ben de okudum , Canan Tan' ı sevemiyorum.

      Sil
  3. benim ilk kitabım istediğim gibi değildi ama , eh işteydi , neden böyle oldu ki bu yıl , umarım sonrakiler zevkli olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım çok çok güzel kitaplarla tanışırız ikimiz de:)

      Sil
  4. cnm birşey danışacağım cep boyla normal kitap arasındaki fark nedir

    YanıtlaSil
  5. birde şu d r da özel baskı yazanlar var onlar niye o şekilde uygun fiyatı bilgin varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep boy normal boydan ebat olarak daha küçük oluyor, özel baskılarsa bilmiyorum ama kağıt kaliteleri farklı olabilir.

      Sil