#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Yazar Ayları Devam Ediyor... ( Haruki Murakami)

9 Aralık 2012 Pazar

Yazar Ayları Devam Ediyor... ( Haruki Murakami)

YAZAR AYLARI | ARALIK | HARUKİ MURAKAMİ
 
 


                                 Daha önce katılma fırsatım olmamıştı , geç de olsa bu ay ben de katılabildim.

Katılımcılar Aralık ayında Haruki Murakami'den seçtikleri bir kitabını okuyup,blogları varsa bloglarında yorumluyorlar.

 Detaylar için yazar ayları etkinliğimizin ev sahibesi sevgili Pinuccia 'nın bu yazısına davet ediyoruz sizi.

Ben daha önce yazarın Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında kitabını okumuştum.

Murakami okuyanlar, okumak isteyenler varsa bize katılsınlar :)

Gidip kitap okumam lazım , yoksa bitmez bu kitap: )

Herkese bol okumalı günler.
 

9 yorum:

  1. Aynen bende sınırın güneyinde güneşin batısında kitabını ve sahilde kafka kitabını okumuştum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahilde Kafka'yı okumadım, bundan sonra ilk okuyacağım Murakami kitabı İmkansızın Şarkısı olacak,kitaplığımda bekliyor :)

      Sil
  2. Kitap çekilişiyle ilgili bir haber gördüm ilgilenenler için duyurmak istedim haberi aynen kopyaladım ;

    " ÇEKİLİŞŞ VAAARR ....!"

    Aslında oldukça heyecanlıyım bu ilk çekilişşm olacak :) Kitap Dex Yayınlarından çıkan şuanda hali hazırda okuduğum ( çekilişe konu kitap tabikide sıfır bir kitap olacaktır.) ve elimden bırakamadığım bir kitap.
    Nasıl yapmam gerektiği ile ilgili uzuncaa bir süre kafa yorduktan sonraaa bir taslak oluşturdumm ve sizlerin desteği birkaç süpriz ile birlikte kitabımızzz hediye edilecektir :)
    random.org aracılığı ile çekiliş yapılacaktır. Kargo parası ve bir sürü ıvır zıvır herbişetcik bana aittir :)

    Şimdik Efendim Kurallar şöyle,
    Blogumu takip etmenizi rica ediyorum. link: http://tarihiaskromani.blogspot.com/
    Sonra facebook sayfamı beğenmenizi rica ediyorum. ( kucukkizinbuyukkutuphanesi :)
    Çekiliş haberini facebook veya blogger veya başka alternatif sosyal ağlar aracılığı ile duyurmanızı rica ediyorum :)
    Yarışmamız 16.12.2012 21:00' de son bulacaktır. :)
    Son olaraaak bütün bunları yaptıktan sonra bu yayının altına yorum olarak;
    YORUM FORMATI
    1- Blogger takipçi adınızı
    2- Facebook takipçi adınızı
    3- Çekiliş duyusunu yaptığınız linki ( bulunması zorunlu alan :)
    4- size ulaşabileceğim mail adresiniz :))

    Üçlü İttifak kitabının yanında süpriz bir kitap daha ve ekstra hediyeler olacaktır :) Lady_Avy den yılbaşı hediyesi olsun efendim hepsi :)
    Bana her zaman kucukkizinbuyukkutuphanesi@gmail.com adresinden ulaşabilir, blog üzerinde veya facebook üzerinden ulaşabilirsiniz.

    Sevgilerle,

    YanıtlaSil
  3. Yapilan etkinlik cok guzel... bu yazari duydum ama hic okumadim. en kisa zamanda okumaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ocak ayı için Necib Mahfuz düşünülüyor, bekleriz:)

      Sil
  4. İmkansızın Şarkısı'nı okumuştum yakın zamanda. Yazarın anlatımı kolay, akıcı ancak kitabın konusunu sevmedim ben galiba?! Bir şeyler itici geldi, sanırım içiçe geçmiş ilişkilerden rahatsız oldum...Japon edebiyatından hiç okumadığım için merak etmiştim açıkçası ve bir sitede ölmeden önce okunması gereken 100 eser arasında sayılınca merakım daha da kabarmıştı. Sahilde Kafka'yı da okuyup ondan sonra kararımı vereceğim kısmetse, ya tamam ya devam diyeceğim Murakami'ye:)
    Necip Mahfuz'un Saray Gezisini okudum yine yakın zamanda ve bayıldım, şiddetle tavsiye ederim..Aynı yazarı üstüste okumayı sevmediğimden araya başka kitaplar attım ama Şevk Sarayı ve Şeker Sokağı'nı kısmetse ocakta okuyacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ocak'ta etkinliğimize katılırsan seviniriz o zaman , ben de sadece Aşk Zamanı'nı okudum ama çok sevdim Necip Mahfuz'u. Murakami anlatımı yalın,kolay okunuyor ama biraz fazla erotik gibi:)

      Sil
    2. zevkle katılırım etkinliğinize:)) blogum yok ama sizin yazıların altına yorum bırakırım artık:)
      Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında'yı sizin yorumunuzu okuduktan sonra almaktan vazgeçmiştim,1Q84 hakkındaki yorumunuzu merakla bekliyorum şimdi. hoş okumaya cesaret edebilir miyim o kadar kalın kitabı onu da bilmiyorum ya:)

      Sil