#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti : 116 - Anonim Kitap - Ahmet Karcılılar

27 Aralık 2012 Perşembe

Okudum Bitti : 116 - Anonim Kitap - Ahmet Karcılılar



                                İlk başladığımda bir az sıkıcı gelmişti ama okudukça sevdim.158 sayfa zaten. Baş ağrısı sebebiyle iki günde bitirebildim, yoksa bir günlük bir kitaptı.

                                 Sayfaları baskısı gayet hoş, pek hata çarpmadı gözüme.Konusu ilginç sayılır,sonunu tahmin etmek zor olmasa da okuması keyifliydi. Bol bol  Romeo ve Juliet ' in kulaklarını çınlatıyor, edebiyatla ilgili eleştiriler,değişik yorumlar içeriyor.Umduğumdan güzeldi, okunabilir :)


                    Kısa arka kapak tanıtımına da bakalım ;

Yazarları bilinmeyen kitaplar yayımlayan Anonim Kitaplar adında bir yayınevi var. Bu yayınevinin editörü kitapların sonsuza dek anonim kalması için yazarlarını birer birer öldürüyor. Sıkıntılı yazarın biri bunu fark ediyor. İntihar etmek için yayınevini arayıp editörle görüşüyor ve bir kitap vereceğini söyleyerek evine çağırıyor...


                            Aldığım fiyatlara göre kitapları pek değerlendirmem, yani benim değerlendirme sıralamamda fiyat çok başlarda olmasa da bu kitabı 1 tl gibi komik bir fiyata aldığım için mutluyum.
1 liraya yeni ve hoş bir kitaptan daha güzel ne alınabilir acaba :)


İnkilap Kitabevi
2004

                 Bu arada listesiz okuyorum,yıl bitmek üzere olduğu için yeni yıla eski yarım listemle girmeyeyim diye. Ocakayında listelerime devam edeceğim :) Daha keyifli geliyor bana.


                 Herkese keyifli okumalar.

8 yorum:

  1. Kaç senedir edinmek istediğim bir kitaptır bu:) Antoloji.com'daki yorumlardan sonra ilgimi çekmişti ama stokta bulamadım sitelerde. Sen nereden almıştın canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geçen o meşhur listende gördüm canım.

      http://www.ilknokta.com/kitap/47674/Anonim-Kitap-Inkilap-Kitabevi-Ozel-Fiyat-.html






      Sil
    2. :)))) Netten kitap alışverişine henüz birkaç ay oldu ya başlayalı ve alışalı, henüz D&R ve okuoku'yu denedim sadece:) O yüzden ilknokta'yı kaçırmışım:)
      Çok teşekkürler ^-^

      Sil
    3. Netten kitap almak gibisi var mı? :)) Çok güzel fırsatlar oluyor.Öpüyorum canım.

      Sil
  2. Hızınıza yetişmek imkansız. Arkadaşları hele ki edebiyatçıları kitap okumadıkları için kınardım. Neymiş kınama başına gelir. Haftada bir kitap bitirmiyorum bari iki haftada bitireyim dimi ? Ama yok.
    Kendimi nasıl notive etsem. Hele babam ne gereksiz kitaplar okuyorsun dedi morelim hepten bozuldu. Ha birde Kütüphaden aldığım kitabı geçiktirdim ceza aldım. Kitapların yerlerini bile bilmeyen birisinden uyarı almak moralimi bozdu. Normalde arardım ama günleri karıştırmışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şehir değiştirdiğimden beri kütüphaneye gidemedim :( Ceza almanıza üzüldüm , bazen ben de zaman zaman gereksiz kitaplar okuduğumu düşünüyorum ama yine de her kitaba bir şans verilmeli dediğim de oluyor.Okuduktan sonra pişman olduklarımı oranlarsam % 5 ancak olur.2013 yılının hem size hem bana daha verimli gelmesini dilerim.

      Sil