#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Nancy Pickard – Bakire Kitap Çekilişini Kaçırmayın… Son Katılım 16 Aralık!

5 Aralık 2012 Çarşamba

Nancy Pickard – Bakire Kitap Çekilişini Kaçırmayın… Son Katılım 16 Aralık!



Nancy Pickard'ın Ephesus Yayınlarından çıkan kitabı Bakire Sizin İçin; inceleniyor, yorumlanıyor ve hediye ediliyor. 5 şanslı okuyucumuz blog turu sonunda bu kitabın sahibi olacak. Konuşan Kitaplar ile blog turu etkinlikleri çerçevesinde bu kitabı kazanmak için yapmanız gereken çok basit; bu sayfaya yorum bırakarak yada aşağıdaki rafflecopter‘i email adresiniz yada facebook hesabınız ile kullanarak çekilişe katılabilirsiniz

rafflecopter kullanımını resimli görmek için tıklayın



a Rafflecopter giveaway


Rafflecopterle çekilişe katılmayanlar için çekiliş kuralları(her bir kural için ekstra bir çekiliş hakkınız olacaktır);
  • Konuşan Kitaplar ile Blog Turları Facebook sayfasını  beğenin (blogumuzda bir Facebook Like Box bulunmakta) ve beğeni yaptığınız adınızı bize iletin
  • Bu çekilişi Tweetleyin ve tweetlediğiniz URL yi bize iletin
  • bu blog’a kitap hakkında yada istediğinize dair yorum bırakın 
  • Bu blog’u takip edin. Yan tarafta Google Friend Connect'i kullanın. 
  • Blog turu diğer katılımcılarının facebook sayfalarını beğenin ve beğeni yaptığınız adınızı ve beğendiğiniz blogları bize iletin. (bu kural için beğeni yaptığınız blog sayısı kadar ek çekiliş hakkınız olacaktır)



48 yorum:

  1. cangz adıyla takipteyim.sayfaları beğendim ve takibe aldım.
    https://twitter.com/cangz33/status/276391820219543552
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=305093086267260&id=100002888843187
    emine kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir etkinlik olmuş gerçekten,daha tam inceleyemedim ama :)
    izleyicinizim ve twitter da paylaştım;
    https://twitter.com/TubaKaykc/status/276393103135485952

    Ayrıca facebook sayfanızı da beğendim,
    http://www.facebook.com/tugba.kayikci

    Bakalım kitaba sahip olabilecek miyim? :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ben de Rafflecopterle çekilişe katıldım yani umarım katılabilmişimdir. facebooktan da ephesus yayınlarını ve konuşan kitaplar ile blog turlarını beğendim.
    https://www.facebook.com/#!/sinemiss/favorites
    görülüyordur umarım..
    sinemtopsakal@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Okumadım ancak okumak isterdim bende rafflecopter aracılığıyla katıldım

    YanıtlaSil
  6. bende katıldım asabi bakire kitapyurdunda favorilerim arasında idi bu kitap okumaktan zevk alacağımı düşündüm.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Kübra Güner
    merak ettiğim kitaplardan biriydi çekilişe katılmak isterim acaba burdan katılabiliyomuyum =)kubra_guner_118@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. kitabı henüz okumadım ama okumak isterim.

    YanıtlaSil
  9. Ece Ersöz kitabı henüz okumadım ama çok okumak istiyorum ve facebooktan da konuşan kitaplar ile blog turları begenilerimi de yaptım :)
    ece.ersoz91@hotmail.com
    https://twitter.com/ErsozEce

    şans benimle olsun :p

    YanıtlaSil
  10. merhaba kitabı okumayıçok isterim. Konuşan kitaplar ile blog turları face sayfasını fatma gül özdemir adı ile beğendim aynı zamada aynı adla kitaptelvesi,kitap aşığı,kördüğüm hayaller face sayfalarını beğendim. Gül özdemir adı ile izleyiciniz oldum

    YanıtlaSil
  11. Mrb canım
    Rafflecopterle bir şeyler yapmaya çalıştım,beceremedim:)

    izleyicinim biliyorsun
    ( undenied )

    Blog duyurum:
    http://benimdunyambenimblogum.blogspot.com/2012/12/giveaways.html

    Twitter duyurum:
    https://twitter.com/undeniedhsbt/status/277157591887523840

    Facebook şuan kullanmıyorum.

    Kitabı çok merak ettim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Bende Rafflecopterle katıldım ve blogta duyurdum.Ayrıca böyle bir etkinlikle blog adının uyumu süper olmuş. Senden başkasına yer verselerdi emin ol senin blogunla ilgili mail atardım onlara. :P

    YanıtlaSil
  13. Rafflecopter'la katılabilmişimdir umarım :)

    Facebook sayfalarını beğendim.
    https://www.facebook.com/fehimannese

    Ayrıca izleyicinizim :))

    Herkese bol şans ;)

    YanıtlaSil
  14. bende katılabildim inş :) bu arada kitabı okumadım sayende okumak istiyom :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba
    rafflecopter‘i kullanarak bu güzel etkinliğe bende katıldım bu kitabı okumadım ve okumak istediğim bir kitap şanslı kişi olmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  16. bu kitabı çok okumak istiyorum

    YanıtlaSil
  17. rafflecopter ile katılmaya çalıştım umarım başara bilmişimdir umarım şanslı kişilerden biride ben olabilirim

    YanıtlaSil
  18. mrb izleyicin oldum ve twitte paylaştım
    https://twitter.com/blemankaraku/status/279002482292690946
    herkese bol şans
    burcu leman karakuş
    brc-09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. ya tiwitter url kopyalamayı bir türlü yapamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden acaba ? diğer şartlarla katılın şans bu belli olmaz:D

      Sil
  20. amine baş adı ile izleyicinizim faceteki sayfayı aynı adla beğendim

    YanıtlaSil
  21. Sayfanızı ve bloğunuzda takipçinizim. Umarım herkes düşlediği şansı yakalar :)

    YanıtlaSil
  22. rafflecopter bütün şartları tamam.iki blogunuzu da izliyorum(kördüğüm hayaller dahil).çekilişi facebook twitter ve blogumda duyurdum.
    http://sineminbahari.blogspot.com/2012/12/kitaplarm-ve-ben-nancy-pickard-bakire.html
    http://www.facebook.com/#!/sineminbahari/posts/513042815383410
    https://twitter.com/sineminbahari/status/279937878056894464
    SinemBadioglu
    sinembadioglu1@hootmail.com

    YanıtlaSil
  23. katılıp katılmadığımızı nasıl öğreniyoruz rafflecopter le katılmayı denedim galiba katılamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontrol edebilmem için gerekli linkleri en azından mail adresinizi söylerseniz bakabilirim ya da kendiniz yukarda bulunan katılım kısmından log in yaparak mailinizle giriş yapıp toplam kaç hakla katıldığınızı grebilirsiniz.

      Sil
    2. melek.51@hotmail.com

      mailinizi başka bir çekiliş ilanında görüp kontrol ettim bütün haklarla katılımınız alınmış çekilişe,bol şans.

      Sil
  24. merhaba ben rafflecopter'dan herşeyi yapmıştım;ama e-mailimi yazmamıştım...nur_5047@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam,teşekkürler, bol şans.Yarın açıklanacak kazananlar:)

      Sil