#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : En Sevdiğim Kış Üçlüsü (Nurettin Kocatepe)

15 Aralık 2012 Cumartesi

En Sevdiğim Kış Üçlüsü (Nurettin Kocatepe)

                                          Damla sakızlı Türk kahvesi yaz kış favorilerimdendir. Sıcak çikolata da kışları zaman zaman içerim.Ama toz saleplerden hiç hoşlanmıyordum .Nurettin Kocatepe markalı fotoğrafta görülen sevimli kutucuğu Kipa'dan alana kadar.Aslında favorim Sek hazır Salep. Kipa'da bulamayınca toz alayım bari derken aldım gitti.Diğer toz saleplerden de denediğim olmuştu ama beğenmemiştim.Bunu sevdim.


Dün afiyetle içtim , şimdi de gidip içip, içimi ısıtıp 1Q84'e devam edeyim:)


Bizim Şeker kız da pek sevdi kitabımı :)

Herkese şimdiden iyi geceler, mutlu pazarlar.
                           
                                             

32 yorum:

  1. ohh afiyet olsun 3 lü süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun canım.
    Şeker güzelinin pembiş kulaklarından ve burnuşundan benim için öper misin lütfen? ^-^

    YanıtlaSil
  3. Gercekten süper bir üçlü olmus :) yalnız o kediyi yerim yerimmmmmm :)

    YanıtlaSil
  4. ay kedicik çok tatlı yaaaa:) ama o kitaptan ben korkuyorum:(((alıp bitiremeyeceğimi düşünüyorum . Bu nedenle hiç yanaşmıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biter biter, akıcı,basit,okunuyor ah bir de ağır olmasa.

      Sil
  5. Yıllardan beri kışları en sevdiğim içecek sıcacık sahleptir.. Bayıldım zevkine.. Ve ne yazık ki ciddi bir kahve bağımlısıyım.. Şükür sigarayı bıraktım ama..
    SEnin şeker kızın gerçekten çook şeker maşallah...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kışın çok içerim salep,bitki çayı, günde 1 türk kahvesi:) Sevindim sigarayı bırakmana,darısı tüm içenlere,biz de içen yok çok şükür,annem yıllar önce bıraktı,ben hiç sevmem zaten :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Sabah kahvemin yanında Şeker Kız'ın gıdısından miss gibi bir öpücük alsam ?

    YanıtlaSil
  7. harika ucluymus, hepsine bayilirim :)
    bu markayi bilmiyordum, ozellikle kutularina bayildim ;)
    birde en sondaki pofudugu benim icin biraz minciklasan? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtinayla mıncıklanır, markayı tavsiye ederimi ben sevdim:)

      Sil
  8. salep vazgeçilmezim ama bunu duymamıştım.kutusu süper kipa dışında bir yerde var mı acaba bende hazır alıyorum hemen bitiyor bunu denemeliyim. afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, olması lazım diğer marketlerde de, ben daha önce sanırım başka bir yerden almıştım kahvesini.

      Sil
  9. Aynı kitabı okuyoruz ama aynı içeceği içmiyoruz. :P Nedense Salep'i bir türlü sevememdim:( Ama sıcak çikolata ve kahvede mutabıkız seninle. :)

    YanıtlaSil
  10. salebe bayılırım,bol tarçınlı ,kıvamlı.Hmmm..

    YanıtlaSil
  11. damla sakızlı türk kahvesi içmedim daha önce ama çok merak ediyorum.alıp deneyeceğim inşaAllah en kısa zamanda ;) ve afiyet olsun,iyi okumalar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, normal kahveyi şekersiz içmeye alıştım ama damla sakızlı şekerli güzel oluyor:)

      Sil
  12. Sıcak çikolata olarak da Kahve Dünyasınınkini önerebilirim :)

    YanıtlaSil
  13. Damla sakızlı türk kahvesi kesinlikle benim de favorim :)
    Bu arada 600.üyen oldum,daha çoklarını da görürsün umarım :)

    YanıtlaSil
  14. Şeker kız ne kadar şeker :) Kitaba da nasıl sarılmış, gören de o okuyor sanacak :)
    Afiyet olsun canım.

    YanıtlaSil
  15. heyoo heyoo :p müjdemi isterimmm
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2012/12/hello-kittyli-kutum-kime-gidiyor.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkürler canım :) Ne zamandır şansızdım,kırdım şeytanın bacağını:) 21 Aralık'a mutlu girdim:)))Daha güzelleri senin olsun

      Sil