#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Doğum Günü Ganimetlerim- 2

12 Aralık 2012 Çarşamba

Doğum Günü Ganimetlerim- 2


Bunlar Geçen bahsettiğim İdefix Sanal Fuar'dan anneminde katkılarıyla alınan doğum günü hediyelerim.


                          Benim seçip aldığım kitaplar değiller ,ama beni tanıdıkları için sağolsunlar 1 farkla tutturmuşlar:) Bu kitaplardan sadece en altta olan Büyük Sorular setini alır mıydım ? Emin değilim ama Memo ilginç bulacağımı düşünmüş:) Teşekkür ediyorum emeği geçenlere :)

                                    Pek net fotoğraflayamadım , 4-5 tane başka arkadaşımın aldığı kitaplar kaldı geriye ,kitap olarak aldığım hediyeler bu kadar :) Bereketli bir doğum günü geçirdim ve doğum günümü 7 aralık olarak hatırlayan bir arkdaşım sayesinde 2 gün üstüste pastalar kestim :) O pasta paralarına da kitap alınırdı ya neyse :) Aç gözlüyüm :)


                    

26 yorum:

  1. kitap en güzel hediye gerçekten:)))benim doğum günüm de geliyor ama bana kitap almaz herhalde hiç kimse bir kişi dışında :)) akılsız eşim her sene ne alıcam ne alıcam diye başımın etini yiyeceğine girse idefix e ya da oku okuya falan hepsine favori listelerim var. ohh mis gibi hediye olur ama aklına gelmiyo malesef:))
    fotoğrafını oyladım bu arada:)) kedişler de poz vermiş ne güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sık sık belirtirim en güzel hediye kitaptır diye:) Onun meyvelerini topluyorum,Zaten bana hediye almak kolay ya kitap ya kırtasiye ya da Beşiktaşlı olan herşey:) Bunlar beğenme garantili:) Teşekkürler, bol kitaplı daha doğrusu bol hediye kitaplı yıllara:D

      Sil
  2. Aman yarabbi! ne güzel hediyeler onlar öle :) güle güle keyifle okuyunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Bende şimdi oy verdim, hayırlı olsun diyelim.:) Kitaptan kulelerin hiç bitmemesi dileğiyle, şansın açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekürler, umudum yok ama olsun:) Çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  4. hemen oyladım :* bol şans kuzumm.
    kitapların da hayırlı olaaa =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, hem geç katıldım hem oy durumuna bakınca şansım yok ama hatrımın olması sevindirdi, Ellerin dert görmesin:)

      Sil
  5. Oyumu keyifle kullandım. O güzel pamukları öperim sevgiyle. Pembiş dilini sevsinler:) ^-^
    Kitapların harika canım. Keyifle oku her birini. Bu arada köpük güzeli de kitaplara güzelliğini yansıtmış. Öperim onun da güzel kulaklarından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun amacı aslında kargo paketinden bana da bir şey çıkarmı yoklaması yapmak:) Son zamanlarda petshop alışverişlerini genelde online yaptığım için şartlandı:) Teşekkürler tatlım ben de sevgiyle kocaman öpüyorum hepinizi.

      Sil
  6. Kime oy vereceğimi bilemedim desem :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akılsız ben.
      Oraya yazmışsınız zaten Nevin Erdoğan diye.
      Tekrar okuyunca anladım ve verdim oy :)

      Sil
    2. Aşkolsun akılsız ne demek :) Ben de oy konusunda başkasını düşündünüz sandım:))

      Sil
  7. Ohhh maşallah canım güle güle oku hepsini :) Yalnız açık konuşayım, kitaplardan ziyade arkadaki pontirik benim ilgimi çekti :)) Onu ben yirim yaaa çoook tatlıı :)

    YanıtlaSil
  8. oyum senin canım, iyi ki doğdun , kitapların , ailen ve sevdiğin bütün şeylerle sağlıklı bir ömür dilerim:)

    YanıtlaSil

  9. Kitap almak hastalık gibi bir şey olsa gerek. Bende sürekli alasım geliyor, almasam da emanet istiyorum. En son arkadaşa teker teker getirmesini söyledim. Bana o kadar kitap gelse hangisinden başlayacağımı şaşırırım. Hepsini keyifle okuyun. Oyumu da kullanmayı ihmal etmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitap almak ya da aldırmak için bahane çok:) Ama sanırım 2013 mart ayına kadar kitap almayacağım kararım 2013 hazirana kadar uzadı, epeyce birikti,anca bitiririm.Çok teşekkürler, bana da arada emanet kitap geliyor:)

      Sil
  10. ben de kullandım oyumu:))
    sevdiklerinizle mutlu, huzurlu, sağlıklı, nice seneler geçirmeniz dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  11. Kitap almayı bende çok seviyorum,iyi günlerde oku..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de mutlu yıllar sanırım 5 aralık da sizin doğumgününüzmüş:) Bol kitaplı,çok mutlu bir sene olsun.

      Sil