#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Doğum Günü Ganimetlerim-1

9 Aralık 2012 Pazar

Doğum Günü Ganimetlerim-1


1Q84'ü İlk gördüğümden beri okumak istiyordum, istiyordum ama pahalı geldiği için kıyamıyordum parama. Almak okumak istediğim başka kitapların sayısı da epeyce çok olunca hep erteliyordum. Sonra daha George Orwell' in 1984 'ünü okumadın acelen ne diyordum kendi kendime.Okuyunca (burada)
almayı planlıyordum ama erteliyordum, derken sevgili ablacığım bana doğum günü Sürprizi yapmış almış,kargolamış. Evde bir bayram havası estirdi:) Sık sık başka hediyeler de sağolsun ama kitap gibisi var mı? Birazdan başlayacağım kitabıma.


Sadece bu kadar değil elbette, daha ne muhteşem kitaplarım var farklı mükemmel şahsiyetlerden gelen. Bunda yüzsüzlüğümün payı büyüktür.Her türlü kitap itina ile kabul edilirdir sloganım:))




Bu 2 büyük 4 küçük boy toplam 34 kilo mamanın da büyük kısmı bana doğum günü hediyesi :)) Öz ablam olmasa da başka bir ablamın bana doğum günü hediyesi almak istemesi sonucu alınmıştır :) O da bana kitap almayı düşünmüş ama hem kitabım çok olduğu için olan kitabı almayayım hem de ne istiyorsan sen al diye ısrarla para verme girişiminde bulundu.Tamam itiraf edeyim azcık utana sıkıla kabul ettim.Kitap stoğum da epey kuvvetli olduğundan hem beni hem onu hem de sokak canavarlarını  mutlu edecek bir şeyler almaya karar verdim ve bizim tombul tosunun heyecanlanmasına sebep olan mamalarımız gelmiş oldu. Daha önce yeri gelip söylemiştim sokak hayvanlarına mama alırken önceliğimiz malesef kalite değil,fiyat.Nicelik öncelikli.Daha ucuz mama daha  çok mama demek, daha çok mama da daha çok tok hayvan demek. Keşke hem kaliteli hem çok olabilse, ama olmuyor.Buna da şükredelim.Eminim bizim sokak hayvanları şükrediyordur,açlıktan ölenleri düşününce. Neyse yine uzattım.

Diğer hediyelerimi yani birsürü kitabımı yakında yayınlarım , arkadaşım idefix sanal fuar'dan 3-4 kitap aldım sana,ulaşır demişti ama hala gelmedi.Onları bekliyorum, hepsi birden olsun daha güzel olsun.

Bol hediyeli ,bol kitaplı güzel günlere...

10 yorum:

  1. Hep diyorum, en güzel hediye kitaptır. Ne güzel bir seçim yapmış ablanız, keyifle oku tatlım. Tabii kitapların yanı sıra diğer dostlarımızı da unutmamak lazım. Umarım bende 1Q84'e başlarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de şiddetle katılıyorum en güzel hediye kesinlikle kitap :)

      Sil
  2. Ne güzel ya kitap alanınız var. Yapma çiçekleri hiç sevmem yıllar önce ablam bana kocaman yapma çiçek almıştı :) İyi tanımayla alakalı galiba. Yeni kitaplarınızı neler olduğunu dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmem yapma çiçekleri, hatta dalından koparılmış ölmeye mahkum canlı çiçekleri de istemem, şartsa çiçek alınacaksa saksı çiçeği olsun:) Hafta içi gelir umarım son kitaplarım da:)

      Sil
  3. evet keşke kaliteli ve hem çok olabilse ama imkanlar dahilinde.hediyelerinide güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel bir düşünce vallahi kutluyorum mama olayı çok hoşuma gitti.. Ayrıca diğer tüm hediyelerini görmek için de sabırsızlanıyorum.. Ayrıca senin adına da çok sevindim arkadaşım demek ki çok çok iyi güzel arkadaşların var..
    Çok çok selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak tefek şeyleri değil de kitapları paylaşacağım:) Çok teşekkürler,sevgiler.

      Sil
  5. 1Q84'ü ben de uzun zamandır okumak istiyorum ama benzer sebeplerden erteleyip duruyorum. Benim doğum günüme de çok var daha:))))
    Keyifle oku canım tüm kitap hediyelerini.
    Mamalar konusunda haklısın, maalesef sokaktaki canlar için elimizden geleni anca bu. En azından karınları doyuyor ve soğuklarla daha dinç mücadele edebiliyorlar.
    Bodrum'da Isaac'i kısırlaştırmaya gittiğimizde veterinere sordum. Ucuz ama içlerinde en iyi olan kuru mama markası hangisi diye. Reflex marka mamanın piyasadaki ucuz mamalar içinde en iyisi olduğu söyledi. Yani sokaktaki canlar için kötünün iyisi diyebiliriz. Tuz oranı falan daha dengeliymiş. Aklında bulunsun canım.
    Sevgiyle öperim hepinizi ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, biliyorum Reflex de aldık daha önce ama bizim aldıklarımız dediğim gibi en ucuzu,arada 15-20 lira fark olunca hatta bazen 10 lirayı bile düşünmemiz gerekiyor,bütcemiz dar.Komşuların çoğu hayvan düşmanı.
      Umarım sen de yakında okursun 1Q84'ü , şimdilik 40 sayfacık okudum,yatarak okumak kol kası yapacak:)

      Sil