#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti:70 - Hayat Değiştiren 1001 Söz - Cengiz Erşahin

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Okudum Bitti:70 - Hayat Değiştiren 1001 Söz - Cengiz Erşahin

 
                                         Birçok önemli insanın birçok güzel sözlerini içeren bu kitabı da severek okudum. Ama sevmediğim birkaç eksisi var.Örneğin satır sonlarında kelimeleri çoğu yerde yanlış ayırmışlar ve 1001 sözü tamamlamak için birçok tekrar yapmışlar,aynı sözleri birkaç defa okuduğum oldu .Herşeye rağmen çok güzel.Okudum bitti dedim ama elimin altında olacak bir yere koyacağım.Ara ara açıp bakmak için.

           Bunlar da arka kapaktan birkaç örnek ;


Başarı
Mal kaybeden bir şey kaybetmemiştir.
Onurunu kaybeden çok şey kaybetmiştir.
Cesaretini kaybeden her şeyini kaybetmiştir.
Goethe

Mutluluk
Miden iyi ayakların sağlamsa kralların hazineleri seni daha fazla mutlu edemez.
Horatius

İnsan İlişkileri
İnsanoğlunun konuşmayı öğrenebilmesi için iki yıl susmayı öğrenebilmesi İçin atmış yıl gereklidir.
Resul Hamzatov




Son 3 kitabım kaldı yeni listeye :)


                              Çok uykumuz geldi , uyumayan varsa İYİ GECELER

           

9 yorum:

  1. canım senin hızına yetişmek ne mümkün.yemez içmez okur musun:) ağzım açık takibindeyim..
    böyle rahat konuşuyorum çünkü kitapsever biri bu cümleleri duyunca hoşlanır heralde dimi.en azından bende öyle oluyo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi çok sevindim güzel yorumuna canım:) Tşkler.Boş vaktim çok olunca bol bol kitap okuyorum:)

      Sil
  2. Bu tarz kitaplar arada açıp okunmak için ve motive etmesi açısından iyi oluyor. :)
    Kedicikte çok tatlı.
    iyi haftalar asabi bakire

    YanıtlaSil
  3. Cengiz Erşahin'in iki kitabını okudum.. İkisi de çok güzeldi ^-^ hatta sonuncusunun yayınını şimdi yaptım =) çok güzel yazıyor! Bu kitabını da alabilirim sanırım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de birkaç kitabını okudum,okunmayı bekleyenler de var.Ben de seviyorum canım:)

      Sil
  4. Merhaba asabibakire.Herhalde en çok kitap okuduğum tatilimi geçirdim.Firarperest,Patasana,Küçük Mucizeler Dükkanı..
    Üçüde farklı kulvarlardaydı ,ama güzel bir okuma tatili oldu bana umarım bu hızım devam eder.
    Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim senin adına:) KEyifli bol okumalı günler

      Sil