#subscribebox{background:#576269;padding:20px;font-family:'PT Sans',sans-serif;} .widget_follow_subscribe .widget-detail{padding:36px 30px 40px} #subscribebox p{color:#fff;font-size:15px;text-align:center;font-weight:700} .follow-subscribe-social{margin:0 0 15px;padding:0 0 14px;border-bottom:#858585 solid 1px} .follow-subscribe-social ul{list-style:none;margin:0;padding:0;text-align:center} .follow-subscribe-social ul li{display:inline;margin:0 15px 0 0;border-bottom:none} .follow-subscribe-social ul li:last-child{margin:0} .follow-subscribe-social ul li a{font-size:17px;color:#cacaca;-webkit-transition:color .2s ease-in-out;-moz-transition:color .2s ease-in-out;-ms-transition:color .2s ease-in-out;-o-transition:color .2s ease-in-out;transition:color .2s ease-in-out} .follow-subscribe-social ul li a:hover{color:#fff} form.subscribe{margin-top:-7px} form.subscribe input{display:block;width:100%} .subscribe-email{height:45px;border:none;margin:0 0 10px;font-size:.928571em;background-color:rgba(255,255,255,0.2);text-align:center;color:#fff} .subscribe-email:focus{outline:0} form.subscribe .placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-ms-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input::-webkit-input-placeholder{color:#cacaca} form.subscribe input:-moz-placeholder{color:#fafafa} form.subscribe input::-moz-placeholder{color:#fafafa} .subscribe-button{height:45px;font-weight:700;font-size:16px;color:#fff;text-transform:uppercase;border:none;background-color:#e06666;-webkit-transition:background-color .2s ease-in-out;-moz-transition:background-color .2s ease-in-out;-ms-transition:background-color .2s ease-in-out;-o-transition:background-color .2s ease-in-out;transition:background-color .2s ease-in-out} .subscribe-button:hover{background-color:#29aae1} .subscribe-button:focus{outline:0} .creadit a{color: #A7A6A6; float: right; font-size: 8px;} Kitaplarım ve Ben : Kitap Blogu : Okudum Bitti:56- Ladesçi - Üstün Dökmen

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Okudum Bitti:56- Ladesçi - Üstün Dökmen


                                            Baş ağrılı günlerimde okudum bitti.Oldukça beğendim. Kitap Cemil ve Ayvaz isimli iki arkadaşın hayat hikayeleri gibi görünse de içten içe kişisel gelişim kitabı gibi. Çaktırmadan kulvar değiştiriyor.Bu yönü de kitabı daha bir okunası yapmış.Kurgusunu,detaylarını en çok da sonunu beğendim.

                                       
                                     Arka kapağına bakalım ;

Ladesçi'nin kahramanı Cemil lades oynamayı çok sevmektedir, bu yüzden adı ladesçiye çıkar. Ancak olaylar geliştikçe anlarız ki aslında toplumda herkes herkesle ve kendisiyle lades oynamaktadır, kandırmaya çalışmaktadır. Roman boyunca Cemil'le Ayvaz'ın yanında, şaşırtıcı, bolca güldüren, güldürürken düşündüren, merakla okunan sürükleyici yaşam öykülerini izleyerek yolculuk edeceksiniz. Bu yolculukta Üstün Dökmen kendi yaşamının kerteriz defterinden parçalar sunuyor sizlere.


Eski balıkçılar hangi balığın hangi mevsimde nerede bulunduğunu gösteren kerteriz defterleri yazarlarmış. Cemil ile Ayvaz'a yol gösteren kerteriz defteri, bu kez sadece denizlerdeki kayalıkları, derinlikleri ve sığlıkları değil yaşamın sahte ve gerçek zenginlikleri anlatıyor kendince. Kitabı bitirdiğinizde yaşamın olanaklarına ilişkin değerli bir harita kalacak elinizde...


            Kısaca bir şans verin derim ben.

Herkese keyifli okumalar...

14 yorum:

  1. Üstün Dökmen için o kadar yazılacak şeyler var ki, kelimelerim kifayetsiz kalıyor... Henüz okumadıysanız muhakkak okuyun derim. Kişisel gelişime merak sardığım yıllarda, bir Türk yazarın kalemi, beni bu denli kendisine bağlayacağını sanmazdım. İlk kitabı halen aklımda ‘İletişim Çatışmaları ve Empati’. Alanınız iletişim sektöründen olmasa bile tavsiye ederim. İçeriğinde ki anekdotlar ve küçük hikâyeler peşine devamının da geleceğinin habercisiydi.
    Lades’e gelirsek; iki farklı karakter ele alınıp, hayatlarını lades üzerinden yaşayışlarına yer verilmiş. Dürüstlüğün, yaptığımız seçimlerin bize hangi sonuçlar doğurduğu ve hırslarımıza yenik düştüğümüzde, karşımıza çıkan pahalı yaşamın analizlerini akıcı bir şekilde anlatmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ikinci Üstün Dökmen kitabım,ama devamı gelecek inş.Tşkler güzel analiz ve yorumuz için.

      Sil
  2. üstün dökmenin konuşmalarını fikirlerini hep çok beğenirim canım hatta kitaplarını almayıda düşünüyordum ama hiç kısmet olmamıştı almak..bu kitap aklımın bir kenarında olsun ..kitaplarım bitince bu kitabıda alıp okumak isterim..

    YanıtlaSil
  3. blog akışında yardım isteyen blog sahibesi diye bir yazın var ama blogda bulamadım. Geçen hafta ben de blog adını değiştirdim. Makyajkutularim --> Sandukam oldu. hiç bir şey kaybetmedim tüm yazılarım vs aynı kaldı. hiç bir çekincen olmasın sadece blogun adı ve domain dediğimiz adresi değişiyor. Umarım yeni adınla daha rahat edersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşkler ilgine,şimdilik vazgeçtim,ilk alırken huysuz kız ya da hırçın kız alacaktım bende esprisi olduğu için asabibakire oldu,kalsın böyle:)

      Sil
  4. En sevdiğim ve ilgi ile takip ettiğim yazardır Üstün Dökmen. Ve bu serisinin hepsini hem keyif alarak hemde kulağıma küpe yaparak okumuştum.

    YanıtlaSil
  5. Üstün Dökmen i severim . Eminim okunulası bir kitaptır. Alınacaklar listeme ekledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severim ,umarım diğer kitaplarını da okurum yakın zamanlarda:)

      Sil
  6. Kişisel gelişim kitabıydı sanırım bir zamanlar elime geçmişti ama okumadım daha:)Tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle ama roman havasında,daha keyifli okunabiliyor bence:)Rica ederim:)

      Sil
  7. Bu kitap bana çok basit geldi. :)
    Bir tek ben i beğenmedim.

    YanıtlaSil
  8. bu arada ilk defa bir bloga yorum yapıyorum. :D ayrıca yanlış yazmışım tek ben mi beğenmedim olacaktı.

    YanıtlaSil